تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797380
شناسه : 3797380
تاریخ :
امکانات ورزشی را در اختیار ورزشکاران قرار دهید اقتصاد ایران: زابل_ معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل، خواستار در اختیار ورزشکاران قرار دادن امکانات ورزشی به ورزشکاران شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی ولایتی پور ظهر امروز یک شنبه، در شورای تربیت بدنی و ورزش شهرستان زابل، ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، به زودی شاهد زوال و نابودی این رژیم منحوس خواهیم بود.

وی ادامه داد: رفع موانع و مشکلات ورزشکاران باید در اولویت مسوولان باشد، به عنوان خادم مردم در فرمانداری زابل، در عرصه ورزش حمایت‌های لازم را از ورزشکاران انجام خواهیم داد، هر رشته ورزشی که بخواهد میزبانی مسابقه‌ای را بر عهده گیرد، ادارات منطقه سیستان موظف هستند در زمینه های مختلف خصوصاً در اختیاز دادن مهمانسرا ها، پای کار باشند.

وی با اشاره به آیات قرآن مبنی بر اینکه ورزشکار باید طرفدار حق باشد نه پشتوانه مجرم، اظهار کرد: اگر سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی خوبی در عرصه های ورزشی داشته باشیم، هر ورزشکار، یک قهرمان است، این پتانسیل را منطقه سیستان دارا بوده و قابل قیاس با هیچ نقطه از سیستان و بلوچستان نیست و در سطح کشور نیز حرف‌ها در حوزه رشته های مختلف ورزشی برای گفتن دارد.

فرماندار ویژه زابل ادامه داد: در طول تاریخ سیستان، در اکثر امورات و برنامه ها، همه پای کار بوده و هستند، اما در شرایط کنونی بهتر است با انسجام اتحاد و همدلی شکل گرفته، اگر بخواهیم رشد و پیشرفتی داشته باشیم، باید پای درد دل ورزشکاران بنشینیم، به این علت که وقتی کسی پا به عرصه ورزش می‌گذارد، باید عاشق باشد تا به عنوان یک صنف و شغل پیگیر موضوعات حوزه فعالیتی خود باشد.

ولایتی پور گفت: ورزش در سلامتی افراد انقلاب می‌کند، خیران باید پای کار ورزش باشند، چرا که ثواب رسیدگی به عرصه ورزش، کمتر از مسجد سازی نیست.

وی اضافه کرد: هر یک از ورزشکاران منطقه سیستان که مقام کسب کند، با کمک ادارات از وی تقدیر به عمل خواهد آمد، در این زمینه از صنایع دستی که فرهنگ این منطقه بوده به کارگیری خواهیم کرد.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: نیاز به مدیر کلیشه‌ای نداریم، مدیران باید ابتکار عمل داشته باشند، با پشت میز نشینی راهکار حل مشکلات حوزه های مختلف جامعه پیدا نمی‌شود.

وی خطاب به مدیران، گفت: کار را برای انگیزه به ورزشکاران تسهیل کنید، اگر امکانات ورزشی در اختیار ورزشکاران منطقه باشد، قطعاً جزو تیم‌های سه رده برتر کشور در بسیاری از رشته‌ها خواهیم بود، همان گونه که در رشته کبدی این منطقه سرآمد است.

وی تصریح کرد: در بخش اتومبیل رانی باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شد تا هیئت آن ثبات پیدا کند، پیگیر کار هستیم باید به صورت منسجم و با کمک همدیگر، برنامه های حوزه ورزش در منطقه سیستان را متحول کنیم.

ولایتی پور با بیان اینکه از حامیان عرصه ورزش حمایت خواهیم کرد، گفت: جانبازان، از مهمترین اقشار جامعه هستند، هر کار ورزشی در این زمینه انجام می‌شود، باید این اقشار در اولویت قرار گیرند چرا که امنیت و آرامش کشور مرهون زحمات آنان است.

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی ارث و میراث ما نیستند، تاکید کرد: وارث اصلی این سالن‌ها ورزشکاران هستند، اگر برخی از ادارات موضعی در این زمینه دارند آن را اصلاح کنند.

فرماندار ویژه زابل افزود: باید هیئت‌های ورزشی در حوزه سیستان با جدیت و قوت پای کار باشند، هم افزایی و همدلی، منجر به پیشرفت در کارها می‌شود، در قالب یک هیئت، به صورت ویژه مسائل را دنبال و مطالبه‌گری به حق کنید.