تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797319
شناسه : 3797319
تاریخ :
شهید نصرالله در راه دفاع از اسلام به شهادت رسید اقتصاد ایران: ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: شهید نصرالله در راه دفاع از اسلام به شهادت رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان که در مصلی امام (ره) شهر ایلام برگزار شد، ضمن تسلیت این سید بزرگوار به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و امت اسلامی، گفت: یاد این مرد بزرگ، این مجاهد وارسته که بیش از ۳۰ سال در اوج مظلومیت با قدرت و توان در مقابل استکبار، آمریکای جنایتکار و صهیونیست بدصفت مبارزه کرد و تا لحظه آخر تمام قد از مظلومین فلسطین دفاع کرد، گرامی باد.

وی بیان کرد: شهید سید حسن و سردار سرافراز حاج عباس نیلفروشان که عمری در مجاهدت برای دفاع از اسلام به شهادت رسیدند. حاج عباس هم در جبهه هشت سال دفاع مقدس و هم برای دومین بار در لبنان به عنوان فرمانده در کنار سید بزرگوار با صهیونیست‌ها جنگید.

سردار حسینی اضافه کرد: این سید بزرگوار که از یک واحد کوچک سپاه و لشکرها ساخت و سلاح‌های تهاجمی را ایجاد کرد، سد مستحکمی در مقابل صهیونیست‌ها شد. آن‌ها که در سال ۱۹۸۱ تا بیروت پیشروی کردند، با قدرت حزب‌الله و فرماندهی سید حسن نصرالله از کشور لبنان بیرون رانده شدند.

وی افزود: در سال ۲۰۰۶، صهیونیست‌ها از سید حسن و یاران او شکست خوردند. جنگ ۳۳ روزه را هرگز فراموش نخواهند کرد؛ در آنجا نیز درس گرفتند و شکست خوردند. قطعاً در این نبرد هم اسلام پیروز است، جبهه مقاومت پیروز است و فلسطین پیروز است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام افزود: شک نکنید که ۸۰ سال است آمریکای جنایتکار، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها پشت سر صهیونیست‌ها هستند، اما آتش خشم مبارزه با اشغالگران هیچ‌وقت تا محو کامل صهیونیست‌ها خاموش نخواهد شد.

سردار حسینی عنوان کرد: صهیونیست‌ها تجهیزات پیشرفته، هواپیماهای مدرن و سنگین‌ترین بمب‌های سنگرشکن را دارند، اما در زمین در مقابل رزمندگان حماس و حزب‌الله تسلیم هستند.

وی گفت: این آخرین نبرد برای نابودی صهیونیست‌ها است. چند سال پیش، نخست‌وزیر قبلی رژیم صهیونیستی در نامه‌ای خطاب به صهیونیست‌ها به صراحت گفت که ما ۸۰ سالگی را تجربه نخواهیم کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند که قدس شریف متعلق به مسلمانان است. گرچه این‌ها آمدند و مسلمانان را آواره کردند، از ۱۹۴۸ تا الان جنگ بین حق و باطل، بین عدالت و ستم، بین اسلام و کفر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: یک کلام زیبا از رهبر انقلاب اسلامی خطاب به حزب‌الله و حماس چند ماه پیش فرمودند: شما اکنون در طرف درست تاریخ که در حال ورق خوردن است ایستاده‌اید. امروز دیگر شعار نیل تا فرات برای همیشه تاریخ به فراموشی سپرده شده است.

وی اظهار داشت: با شهادت یک نفر، برای آن‌ها نه تنها تاریخ به پایان نمی‌رسد، بلکه این افراد تاریخ‌سازند و جریان انقلاب و محور مقاومت و حرکت و مبارزه در مقابل آن‌ها تقویت می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: بخشی از مسئولین مسلمان‌ها متاسفانه در خواب هستند و یا همراه صهیونیست‌ها هستند و حتی این سگ هار جنایتکار را همراهی می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز دیگر سخنان بسیار شیوای سید حسن را نداریم، ولی در تاریخ است که وقتی سخنرانی می‌کرد، همه دنیا توجه می‌کردند و روی حرف‌هایش حساب باز می‌کردند. حرف و عملش یکی بود. امروز حرف و عمل رهبر انقلاب اسلامی نیز یکی است. امروز همه جهان اسلام تابع ولایت فقیه هستند.