تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3797304
شناسه : 3797304
تاریخ :
تاکید السودانی بر حمایت قاطع عراق از لبنان اقتصاد ایران: محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در تماس تلفنی با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان بر حمایت قاطع کشورش از لبنان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق امروز یکشنبه در تماس تلفنی با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت موقت لبنان شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله را به وی تسلیت گفت.

 خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد که محمد شیاع السودانی بر موضع قاطع و اصولی کشورش در حمایت از لبنان و ایستادگی در کنار آن تاکید کرد.

نخست وزیر عراق همچنین بر لزوم هماهنگی کشورهای عربی و اسلامی به منظور توقف تجاوزات مداوم رژیم صهیونیستی که امنیت و ثبات منطقه را تهدید می‌کند، تاکید کرد.

جنبش حزب‌الله لبنان دیروز شنبه طی بیانیه‌ای رسماً از شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل خود در حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت طی روز گذشته خبر داد.

در بیانیه جنبش حزب‌الله لبنان آمده است: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

انتهای پیام/