تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3797251
شناسه : 3797251
تاریخ :
مقام طالبان: جنایت اسرائیل در لبنان نابخشودنی است اقتصاد ایران: یکی از مقامات وزارت خارجه حکومت طالبان در پیامی تصریح کرد جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نابخشودنی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «رحمت‌الله فیضان» معاون نمایندگی وزارت خارجه حکومت طالبان در هرات با انتشار پیامی در «ایکس» در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیروت نوشت: جنایات اسرائیل در لبنان نابخشودنی است.

فیضان در این پیام نوشت: ما به اختلافات فقهی و اجتهادی نمی‌اندیشیم، برای ما منافع مسلمانان اهمیت دارد، هر جا مسلمان است، برادر ما است.

پیام می‌افزاید: جنایات اسرائیل در لبنان بخشودنی نیست. جامعه جهانی باید برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین سریعاً اقدامات مسئولانه‌ای انجام دهد.

جنبش حزب‌الله لبنان هفتم مهرماه طی بیانیه‌ای رسماً از شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل خود در حمله تروریستی رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت خبر داد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه اعلام کرد:  سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

انتهای پیام/.