تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797185
شناسه : 3797185
تاریخ :
شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا اقتصاد ایران: رشت- معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا از شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی فراجا خبر داد و گفت: گیلان با ۹۱۰ امتیاز رتبه نخست تیمی را کسب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد بهرامی امروز یکشنبه در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن خانواده‌های کارکنان و همکاران خانم در رشت با گرامیداشت یاد و خاطر شهید سید حسن نصرالله و شهدای لبنان و غزه اظهار کرد: بر اساس فرمایش قرآن، راه، روش و منش رهبران بزرگ جامعه اسلامی با رفتنشان باقی می ماند و از بین رفتنی نیست.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا، آیات روح بخش قرآن را مایه آرامش جامعه دانست و تصریح کرد: توجه به قرآن در لایه لایه زندگی بشر بسیار ضرورت و اهمیت دارد.

بهرامی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان و همکاران زن و استقبال گرم از این مسابقات بیان کرد: توجه به مقوله قرآن با نامگذلری مجموعه انتظامی به نام «قرآن و نهج البلاغه» در این نهاد گسترش یافته است.

وی به تشریح جزئیات بیشتر این مسابقات قرآنی پرداخت و افزود: این مسابقات در ۱۳ رشته برگزار شد و علاوه بر قرآن، بخش عترت شامل مسابقات دعاخوانی و نهج‌البلاغه هم به مسابقات افزوده شد.

معاون تبلیغات عقیدتی سیاسی فراجا از شرکت ۲۱ هزار نفر در مسابقات قرآنی خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۶۰۰ نفر توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند و در نهایت ۱۸۰ نفر موفق به کسب رتبه اول تا سوم در رشته‌های مختلف شدند.

بهرامی از کسب رتبه نخست تیمی گیلان در مسابقات قرآنی خبر داد و اضافه کرد: فرماندهی انتظامی گیلان با ۲۳ متسابق توانست رتبه اول مسابقات تیمی را در کشور کسب کند، ۱۷ متسابق آن توانستند مقام اول را در رشته‌های مختلف کسب کنند و این استان با ۹۱۰ امتیاز رتبه اول مسابقات تیمی را کسب کرد.