تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797170
شناسه : 3797170
تاریخ :
سارقین پسته در زرند با شناسایی پهپاد دستگیر شدند اقتصاد ایران: زرند_دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند گفت: متهمین به سرقت پسته از باغات این شهرستان از طریق شناسایی با پهپاد دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگارمهر، رضا یعقوبی، ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: شناسایی و دستگیری مجرمین در کمترین زمان ممکن، در ایجاد بازدارندگی از ارتکاب بزه حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه گروهی از متهمین سرقت پسته از طریق پهپادهای نهادهای اطلاعاتی شناسایی و با صدور دستور قضایی دستگیر شده اند افزود: اخطار جدی ما به مجرمین و به ویژه سارقین و مخلین در نظم و امنیت جامعه آن است که پلیس و نهادهای های اطلاعاتی قوی‌تر از گذشته، با تجهیزات ویژه فعالیت های مجرمانه آنان را تحت نظر خود دارند و دستگاه قضایی نیز با هدف ایجاد امنیت بیشتر در جامعه، برخورد جدی با این گونه جرائم را دستور کار خود دارد.

وی تصریح کرد: وجود پهپاد برای کنترل اراضی کشاورزی و پیشگیری از سرقت پسته، کمک حال عوامل انتظامی و سپاه بوده که در کنار بازدیدهای سرزده و کنترل نامحسوس و از سویی جمع آوری معتادین متجاهر آمار سرقت شهرستان را به طرز قابل توجهی کاهش داده که نشان از تاثیر پیشگیری وضعی در وقوع جرائم خاص دارد.