تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797151
شناسه : 3797151
تاریخ :
فوت ۴ نفر با مصرف مشروبات الکلی در رشت/ حال ۶ نفر وخیم است اقتصاد ایران: رشت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فوت ۴ نفر با مصرف مشروبات الکلی در استان خبر داد و گفت: حال ۶ نفر از مسمومان نیر وخیم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی آشوبی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۰ نفر در مرکز استان با علائم ضعف، بی حالی و تاری دید، اضطراب و بیقراری به بیمارستان های رشت مراجعه کردند، اظهار کرد: همگی این بیماران در مراکز بیمارستانی و اموزشی درمانی رشت، بستری و تحت مداوا قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه چهار تن از این افراد که بین ۲۲ تا ۴۰ سال سن دارند که بر اثر شدت مسمومیت که احتمالا ناشی از اتانونول یا متانول است جان خود را از دست داده اند، افزود: ۶ نفر از این بیماران با حال عمومی بد در بیمارستان های استان بستری هستند و مابقی این بیماران حال عمومیشان خوب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی خدمات درمانی به این بیماران انجام شده است، گفت: این بیماران در سیر بیماری دچار نارسایی حاد کلیوی می شوند که نیازمند دیالیز شده و تاکنون نیز ۱۷ تن از این بیماران دیالیز شده اند تا شدت مسمومیت در آنها کاهش پیدا کند.