تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3797137
شناسه : 3797137
تاریخ :
۱۹۳ سرباز زندان‌های کردستان دوره‌های مهارت‌آموزی را فراگرفتند اقتصاد ایران: سنندج_مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: ۱۹۳ سرباز در حال خدمت زندان‌های کردستان دوره‌های مهارت‌آموزی را فراگرفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی علوی ظهر یکشنبه در نشست با خسروی مدیرکل زندان های کردستان اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی به زندانیان در زندان‌های استان به کارآفرینی و افزایش اشتغال کمک کرده است.

وی با بیان اینکه زندانیان با یادگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند به درآمد برسند، بیان کرد: امسالتا پایان شهریور ماه ۸۱۵ نفر از زندانیان استان از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شدند.

وی به تربیت سرباز ماهر در استان پرداخت و یادآور شد: براساس انعقاد تفاهمنامه همکاری بین نیروهای مسلح و سازمان فنی حرفه ای این مهم نیز در دستور کار قرار گرفت و اکنون ۱۹۳ سرباز در حال خدمت زندان‌های کردستان مهارت‌آموزی را فراگرفته‌اند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای کردستان یادآور شد: کسب مهارت و یادگیری شغل و حرفه جدید می تواند زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.

محمد خسروی مدیرکل زندان های استان کردستان نیز از توسعه آموزش‌های مهارتی توسط اداره کل فنی و حرفه ای کردستان در سطح زندان‌های استان تقدیر کرد و گفت: همکاری‌ها و تلاش‌های مجموعه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در توسعه آموزش‌های مهارتی در سطح زندان‌های قابل تقدیر است.