تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3797119
شناسه : 3797119
تاریخ :
لزوم تفکیک راه و شهرسازی/اداره ۲۵ معاونت توسط ۱ وزیر سخت است اقتصاد ایران: عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وعده تفکیک وزارت راه در زمان رای‌ اعتماد مجلس به وزیر راه، گفت: در زمان بررسی صلاحیت وزیر، وعده دادند که وزارت راه و شهرسازی را تفکیک می‌کنند. الوعده وفا.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، درباره تفکیک وزارت راه  وشهرسازی اظهار کرد: احساس من این است که مطرح شدن بحث تفکیک وزارت راه و شهرسازی برای رای‌گیری وزیر -در مجلس شورای اسلامی- بود.

وی ادامه داد: روزهای اول طرح دو فوریتی تفکیک وزارت راه  وشهرسازی را ارائه کردیم که پزشکیان رسماً با آن مخالفت کرد.

وی افزود: الان هم دولت رسماً نه نامه‌ای برای این کار نوشته و نه این‌که موضوعی مطرح شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با یادآوری این‌که رئیس جمهوری در زمان بررسی -صلاحیت وزیر پیشنهادی راه  و شهرسازی- به هیئت رئیسه اعلام کرد که مخالف تفکیک وزارت راه و شهرسازی است، اضافه کرد:‌ ما فقط می‌توانیم به نظر رسمی استناد کنیم.

یوسفی بیان کرد: اگر در حوزه حمل‌ونقل یا مسکن وضعیت خوبی در کشور نداریم، قطعاً به این دلیل است که اداره کردن وزارت راه و شهرسازی با 25 معاونت و سازمان سخت است.

وی تاکید کرد: کمیسیون عمران مجلس موافق تفکیک هست. در زمان بررسی صلاحیت وزیر-راه-، وعده‌ای دادند که وزارت راه و شهرسازی را تفکیک می‌کنند. الوعده وفا.

انتهای پیام/