تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3797061
شناسه : 3797061
تاریخ :
پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علامه در پی شهادت سید حسن نصرالله اقتصاد ایران: سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، شجاع احمدوند، سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان مقاومت پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت سید مقاومـت، حجت‌الاسلام والمسلمیـن سیـدحسـن نصـرالله، دبیرکـل حـزب‌الله لبنان؛ در پی حمله تروریستی و وحشیانه‌ رژیم غاصب صهیونیستی، ضایعه‌ای دردناک برای امت اسلامی است و قلـوب همه آزادیخواهـان عالم از این غم به درد آمده است.

بی‌تردید؛ خون شهدای مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله، حیات دوباره‌ای در رگ‌های گروه‌های مقاومت تزریق خواهد کرد و مقاومت و حزب‌الله تا همیشه زنده است و با اراده ای مستحکم‌تر، تا نصرت نهایی به مسیر ادامه خواهد داد.

ضمن ابراز تأسف و تأثر و محکومیت این جنایت ضد بشری، شهادت مجاهد خستگی ناپذیر، سیدحسن نصرالله، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه و همرزمان ایشان را به پیشگـاه حضرت ولـی‌عصـر عجـل‌اللّه تعالـی فرجـه الشریـف، مقام معظـم رهبـری مدظلّـه العالـی و امت اسلامی به ویژه مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین و لبنان تسلیــت عرض می‌کنم.

از خدای متعال برای این شهدای والامقام علو درجات و برای محور مقاومت پیروزی و سربلندی مسئلت دارم.»