تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3796936
شناسه : 3796936
تاریخ :
کول‌پد جدید ریزر، دمای لپ‌تاپتان را تا ۱۸ درصد کاهش می‌دهد و البته که نورپردازی RGB هم دارد! اقتصاد ایران: کول پد جدید ریزر به‌ادعای این شرکت دمای لپ‌تاپ‌ها را تا ۱۸ درصد کاهش ‌می‌دهد و برای اجرای بازی و نرم‌افزارهای سنگین ایدئال به‌نظر می‌رسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ریزر در رویداد Razercon 2024 از کول‌پد جدید لپ‌تاپ خود رونمایی کرد. این پد از فن ۱۴۰ میلی‌متری داخلی بهره می‌برد و برای لپ‌تاپ‌های ۱۴ تا ۱۸ اینچی طراحی شده است تا دمای آن‌ها را کاهش دهد. کول‌پد ریزر با استفاده از آهن‌ربا و طراحی مخصوص و ایجاد محفظه‌ی فشار نسبت‌ به سایر کول‌پدها، عملکرد بهتری در کاهش دما ارائه می‌دهد.

ریزر ادعا می‌کند کول‌پد جدیدش می‌تواند دمای پردازنده و گرافیک لپ‌تاپ‌ها را تا ۱۸ درصد کاهش دهد که می‌تواند به بهبود عملکرد این دستگاه‌ها منجر شود. محصول مورد اشاره از فیلتر مخصوصی برای جلوگیری از ورود گردوغبار بهره می‌برد که به افزایش طول‌ عمر آن کمک می‌کند.

کول پد جدید ریزر
Razer

کول‌پد جدید ریزر برای راحتی بیشتر از دکمه‌های قابل سفارشی‌سازی، سه پورت USB-A و قابلیت تنظیم سرعت فن ازطریق دکمه‌ی فیزیکی یا نرم‌افزار Razer Synapse بهره می‌برد و نورپردازی RGB نیز در جلوی دستگاه دیده می‌شود.

کول پد جدید ریزر
کول پد جدید ریزر

قیمت کول پد جدید ریزر ۱۵۰ دلار است و از سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۴ به بازار عرضه خواهد شد. درحالی‌که بسیاری از کول‌پدها با قیمت‌های بسیار کمتری دردسترس قرار دارند، کول‌پد ریزر به‌دلیل طراحی شیک و امکانات پیشرفته‌اش بسیار جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.

مقالات مرتبط:
  • راهنمای خرید بهترین کول پد لپ تاپ [دی ۱۴۰۲]
  • دسته بازی پیشرفته ریزر برای گوشی و کامپیوتر رونمایی شد

کاربرانی که روی لپ‌تاپ خود بازی یا نرم‌افزارهای سنگین اجرا می‌کنند، احتمالاً مشتریان اصلی کول‌پد جدید ریزر خواهند بود. دستگاه مذکور حتی می‌تواند به افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها کمک کند؛ اما استفاده از آن به‌دلیل اندازه‌ی بزرگش احتمالاً محدودیت‌هایی خواهد داشت.