تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796912
شناسه : 3796912
تاریخ :
سید حسن نصرالله مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت بود اقتصاد ایران: سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: شهید حسن نصرالله مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت بود که در پیام مقام معظم رهبری این ویژگی ها بیان شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید حسن نصرالله که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، با تقدیر از حضور مردم در این مراسم به شخصیت این شهید والامقام پرداخت و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در پیامی راجع به شخصیت سیدحسن نصرالله، ۹ مورد ذکر کردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی شهید حسن نصرالله را مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت و عالم بافضلیت دینی و رهبر مودب سیاسی نام برد، اظهار کرد: ایشان بیش از چهار دهه تلاش کرد و جبهه بزرگی را فرماندهی و جهادی را راهبری کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: حسن نصرالله مرد خدا، مرد دین و درس خوانده و عالم دیده بود و به آداب الهی مودب بود و سیاست ایشان عین دیانتش بود و دارای ایده بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: دشمن به عظمت سیدحسن نصرالله اذعان داشت ودیدیم که رژیم صهیونیستی وحشیانه، وی و تعداد زیادی از مردم و مجاهدان را به شهادت رساند تا حزب الله را تضعیف کند.

وی یادآور شد: هدف رژیم صهیونیستی این است که جنوب لبنان در سکوت باشد و هیچ حرکتی علیه جنایات آن در غزه صورت نگیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: اگر جبهه مقاومت و رشادت سیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی در برابر داعش نبود، اکنون آرامش و آسایش وجود نداشت.

حجت الاسلام پورذهبی اظهار کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی شهدای زیادی برای مقابله با دشمن جان خود را فدا کردند و این افراد هر کدام یک سید حسن نصرالله در زمان خود بودند و به برکت خونشان برای نظام مقدس اسلامی بوده است.

وی اذعان کرد: امیدواریم که با پیروی از حرکت شهدا و گوش به فرمان رهبری شاهد پیروزی حق بر باطل و نابودی و شکست دشمنان شویم.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هدایتگر هستند و دشمن صهیونیست به فصل پروردگار به وعده الهی نابود می شود و نابودیش قطعا حتمی خواهد بود.