تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3796907
شناسه : 3796907
تاریخ :
محمدحسین گلشنی مدال برنز گرفت اقتصاد ایران: محمدحسین گلشنی در مسابقات تیراندازی باکمان رده‌های سنی قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان و جوانان امروز در بخش حذفی برگزار شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

ریکرو زیر ۲۱ سال:

محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. وی در یک هشتم نهایی با نتیجه ۷ بر یک مقابل کمانداری از ویتنام به برتری رسید. گلشنی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۵ مقابل کمانداری از قزاقستان به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با نتیجه ۷ بر یک مقابل کمانداری از بنگلادش شکست خورد. گلشنی در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۷ بر یک مقابل کمانداری از قزاقستان به پیروزی رسید و به نشان برنز این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

مدال گلشنی برای نخستین بار است که در این رده سنی برای ایران به دست آمده است.

یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ویتنام رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کمانداری از هند شد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کامپوند زیر ۲۱ سال:

ابوالفضل سلطانی‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف عزیزی دیگر نماینده ایران رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۴ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

احسان شعبانی‌بهار در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۴۰ به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ مقابل نماینده فیلیپین شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

امیررضا عزیزی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از امارات رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۹ به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی مقابل سلطانی‌نژاد دیگر نماینده ایران با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۴ به پیروزی رسید. عزیزی در یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۲ مقابل کمانداری از قزاقستان شکست خورد و از صعود به نیمه‌نهایی بازماند.

سارا جلالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کمانداری از سنگاپور رفت و با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۲ شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.