تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3796882
شناسه : 3796882
تاریخ :
سازمان جوانان حقوق بشر ایران شهادت نصرالله را تسلیت گفت اقتصاد ایران: سازمان جوانان حقوق بشر ایران در بیانیه‌ای شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را به مردم لبنان و محور مقاومت تسلیت گفتند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء والصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

سید حسن نصرالله ،آن رهبر شجاع، مؤمن، حکیم، مجاهد، عارف و سالک به دست شقی ترین رژیم جهان به شهادت رسید و به ملکوت اعلی پرواز کرد.او عمر مبارک خویش را وقف مبارزه با بی نظیرترین تروریست جهان، باند قاتل و جنایت کار رژیم خبیث صهیونیست کرد و در مسیر سرخ جهاد و مقاومت، استوار و محکم گام برداشت و لحظه ای در راه آرمان ازادی قدس ، تردید به خود راه نداد و در این راه حتی فرزند دلبند و جوانش سید هادی را هم فدا نمود.

سید مقاومت به لحاظ مراعات پروتکل های امنیتی و حفاظتی کمتر پیش می آمد که در میان مردم دیده شود ولی از جمله شخصیت هایی بود که خداوند بزرگ مهرش را در قلوب میلیون ها انسان آزاده در سراسر گیتی انداخته بود. ایشان نماد بی بدیل مبارزه با ظلم، ترور ، جنایت، زورگویی، ستمگری، آدمکشی و هرزگی بین المللی بود و ایستادگی در مقابل وحوش انسان نمایی چون رژیم سفاک صهیونیستی را در مکتب عاشورایی امام حسین سلام الله علیه آموخت که پاداش 30 سال مجاهدت و مقاومت در مقابل استکبار خونخوار جهانی و صهیونیست خبیث را با شهادت دریافت کرد. بدون شک نام سید حسن نصرالله به عنوان یکی از مردان بزرگ و خوشنام دنیا در تاریخ ثبت خواهد شد.

سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر و والامقام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی و جمیع آزادگان جهان، خاصه مردم لبنان و محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌‌نماید.

کشورهای اسلامی و آزاده جهان با توجه به فتوای مقام عظمای ولایت  باید با اتحاد و تقویت جبهه مقاومت در صدد از بین بردن این غده سرطانی و سگ هار باشند چون کشتن زنان، کودکان و انسانهای بی گناه، ظلم و جنایت در حق مردم مظلوم غزه با حمایت رژیم تروریستی آمریکا شیطان بزرگ به رویه ای برای این رژیم خبیث تبدیل شده است و تاریخ ثابت کرده که امید بستن به نهادهای حقوق بشری و دول غربی کاری عبث و بیهوده است.

با اینکه شهادت سید حسن نصرالله ثلمه بسیار بزرگی است اما گروه های مقاومت بدانند با رفتن سید، خللی در اراده ملت ها برای پایان دادن به عمر پر از فساد اسرائیل اشغالگر و متجاوز وارد نخواهد شد. بدیهی است تبعات و پیامدهای این اقدام تروریستی وحشیانه، متوجه باند جنایتکار صهیونیست و حامیان آن و در راس آن ها آمریکای جنایتکار است و رژیم منحوس اسراییل باید منتظر سیلی محکم از جبهه مقاومت باشد.

انتهای پیام/