تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796849
شناسه : 3796849
تاریخ :
«شهید نصرالله» پاینده است اقتصاد ایران: شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس ضمن گرامیداشت یاد شهید راه قدس، در پیامی نوشت: «شهید نصرالله» پاینده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد عجم نماینده‌ی مردم شاهرود و میامی در مجلس و عضو دبیرخانه‌ی دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در پیامی شهادت شهید نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بار دیگر دست ابلیس، از آستین صهیونیستهای سفاک، بیرون شد و مجاهدی از ذریه‌ی پاک محمدی و شاگردی از مکتب جعفری علیهماالسلام را به شهادت رسانده و همه‌ی مجاهدان و آزادیخواهان را در حسرتی عظیم فرو برد. جهاد، راه روشن مردان خدا و شهادت مرگ تاجرانه‌ی در طریقت اوست.

آنها که امروز در جبهه‌ی باطل، بر شهادت این آیت عظمای الهی و ستاره‌ی کبرای مقاومت، رقص خون بپا کرده‌اند، از فهم آیات کتاب‌الله عاجزند که سید مجاهد ما، در سودای سودمند با خدا، قهقه‌ی مستانه دارد و اینک در اعلی غرف جنان، مصداقی از «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» است.

«سیدحسن» که وسیله‌ی «نصر خدا» در روزگار غربت دین خدا بود، فراتر از زمان خود، مجاهدی جریان‌ساز بود که نهال «جنبش حزب‌الله» را به شجره‌ای طیبه تبدیل و تنومند ساخت که «أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ».

«شهید نصرالله» پاینده است و پنجه‌ی قدرتمند شاگردان مکتب او، بی‌شک گلوی جانیان غاصب صهیونیستی را خواهد فشرد و آرمان و اندیشه‌ی ناپاک «صهیون» را بر باد خواهد داد.

اینجانب شهادت این روحانی مجاهد را به ساحت قدس مهدوی ارواحنا فداه، امام و مقتدای مجاهدان، حضرت آیةالله‌العظمی خامنه‌ای، حوزه‌های علمیه، محور مبارک مقاومت، ملت بزرگ ایران و لبنان، به ویژه حزب‌الله قهرمان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهادت «سیدحسن قهرمان» برای ما گرچه جانسوز است ولی، برای قاتلان او خانمان‌سوز خواهد بود بعون‌الله‌تعالی

با روح بلند سید مقاومت که اینک «فِی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِنْدَ مَلِیکٍ مُقْتَدِرٍ»، نظاره‌گر وجه‌الله است، بیعت می‌کنیم که رزمندگان مقاومت تا اقامه‌ی نماز در مسجدالاقصی، راه او را ادامه خواهند داد و فقدان مادی او، در عقیده و اراده‌ی فرزندان خمینی و سربازان خامنه‌ای خللی وارد نخواهد ساخت.