تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3796800
شناسه : 3796800
تاریخ :
روزنامه اسرائیلی: حمله زمینی به لبنان، تله مرگبار است اقتصاد ایران: یک روزنامه اسرائیلی به نقل از یک مسئول ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت که حمله زمینی به لبنان یک تله مرگبار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت امروز یکشنبه به نقل از یک مسئول ارشد امنیتی رژیم اسرائیل نوشت که عملیات زمینی گسترده در لبنان برای از بین بردن حزب الله و ایجاد یک منطقه حائل یک "تله مرگبار" است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهر صهیونیست‌نشین طبریا با 5 موشک از سمت لبنان هدف قرار گرفت. منابع خبری رژیم اسرائیل از ساکنان شهرک کتسرین در جولان اشغالی و صفد در شمال فلسطین اشغالی خواستند در پناهگاه‌ها بمانند و از آنجا خارج نشوند.

همزمان با گسترش دامنه جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان جنگنده‌های این رژیم امروز هم مناطقی از بیروت از جمله «برج البراجنه»، «حاره حریک» و مناطقی در اطراف فرودگاه رفیق حریری (دفتر شرکت الموسوی) را بمباران کردند.

جنگنده ها و پهپادهای این رژیم بطور مستمر درحال گشت‌زنی برفراز بیروت هستند و انتظار می‌رود طی روزهای آینده لبنان به صورت زمینی، هوایی و دریایی تحت محاصره قرار گیرد.

انتهای پیام/