تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796797
شناسه : 3796797
تاریخ :
مقاومت همچون شهاب بر سر صهیونیست فرود خواهد آمد اقتصاد ایران: تبریز-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با شهادت سید حسن نصرالله مقاومت شکست نمی‌خورد بلکه صهیونیست خواهد دید که مقاومت همچون شهاب بر سر آنها فرود خواهد آمد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد مطهری‌اصل ظهر یک شنبه در تجمع مردم تبریز اظهار کرد: پشت جبهه مقاومت به سید عزیز شهید نصرالله گرم بود اما این خون‌ها به مردم این امید را می‌دهد که پیروزی نزدیک است.

وی ادامه داد: با رفتن این سید عزیز مقاومت شکست نمی‌خورد بلکه صهیونیست خواهد دید که مقاومت همچون شهاب بر سر آنها فرود خواهد آمد و از این اقدام خود پشیمان خواهند شد.

وی افزود: همه ناراحت هستیم اما می‌دانیم در راس فقیهی شجاع و مدبر وجود دارد و همه نیروهای مسلح و مقاومت مردمی منطقه منتظر دستور ایشان برای انتقام هستند.

مطهری اصل خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌پرسند چرا باید مبارزه کنیم و پافشاری در جنگ کنیم، فلسطینی‌ها مگر چه می‌گفتند، الان که همه جا را غصب کرده و فقط در یک باریکه کوچک غزه هستیم، حداقل اجازه بدهید اینجا در آسایش باشیم و با دنیا مراوده کنیم اما صهیونیسم این حق را هم به فلسطینی‌ها قائل نبود و حتی به صلح عادلانه هم حاضر نشد.

وی اضافه کرد: خداوند در قرآن فرموده من کنار مظلوم هستم، امروز مسلمانان در اقصی نقاط جهان مظلوم واقع شده و خدا اجازه داده مظلوم از خود دفاع کند.

وی تاکید کرد: مومن اهل جنگ نیست و صلح‌طلب است اما آنها جنگ را تحمیل می‌کنند و ظلم می‌کنند و باید دفاع شود.

امام جمعه تبریز گفت: نباید به مجامع بین‌المللی متکی شد و امیدی به آنها داشت، آنها هیچگاه کنار مظلوم نبودند و نه تنها ظالم را محکوم نکردند بلکه از ظالم حمایت کردند، هیچ امیدی به صلح و سازش نیست، حتی اگر در مورد غزه کوچکترین امیدی برای صلح بود، با اقدام وحشیانه صهیونیسم دیگر راهی برای سازش نماند.

وی تاکید کرد: با چه کسی قرار است مذاکره و صلح کرد؟ با آنها که سید حسن و مسلمانان را می‌کشنند.

وی متذکر شد: امروز همه مسلمانان در سراسر جهان اعم از ایران، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین، پاکستان و... آماده جانفشانی هستند؛ رهبر انقلاب فرمودند مسلمانان به کمک مردم لبنان بروند اما نحوه آن را مسئولین باید تعیین کنند.

مطهری اصل افزود: رزمندگان قدیمی ما آرزوی رویارویی مستقیم با آمریکا و اسرائیل داشتند و امروز فرزندان این زمان این آمادگی را دارند.

وی گفت: مومن زمانی سکوت می‌کند که امیدی برای صلح باشد ولی اگر همه راه‌ها برای صلح را ببندند همچون امام حسین ندای «هیهات منا الذله» سر می‌دهد.

وی در پایان یادآور شد: ما مردم آذربایجان غیرتمند اعلام می‌کنیم آماده‌ایم انتقام خون این سید را بگیریم و به رهبر عزیز اعلام می‌کنیم اگر فرمان بدهند و مصلحت بدانند جان خود را فدای اسلام می‌کنیم.