تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3796658
شناسه : 3796658
تاریخ :
فرودگاه مارماریس کجاست و چقدر با شهر فاصله دارد؟ اقتصاد ایران: مارماریس یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است که با سواحل زیبا و طبیعتی دل‌انگیز گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اگر قصد خرید تور مارماریس را دارید، ممکن است هنگام تهیه بلیط پرواز خود به دنبال فرودگاه مارماریس گشته باشید. اگر برای شما هم سوال شده است که مارماریس فرودگاه دارد یا خیر، در این مقاله به تمامی سوالات شما درباره فرودگاه مارماریس پاسخ خواهیم داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مارماریس یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه است که با سواحل زیبا و طبیعتی دل‌انگیز گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. اگر قصد خرید تور مارماریس را دارید، ممکن است هنگام تهیه بلیط پرواز خود به دنبال فرودگاه مارماریس گشته باشید. اگر برای شما هم سوال شده است که مارماریس فرودگاه دارد یا خیر، در این مقاله به تمامی سوالات شما درباره فرودگاه مارماریس پاسخ خواهیم داد.

آیا مارماریس فرودگاه دارد؟

اگر شما هم هنگام خرید بلیط به این فکر کرده‌اید که بلیط خود را به مقصد فرودگاه مارماریس ترکیه تهیه کنید، باید بگوییم مارماریس دارای فرودگاه مستقلی نیست. با این حال، گردشگران تور ترکیه از فرودگاه‌های نزدیک به این شهر برای سفر به مارماریس استفاده می‌کنند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نزدیک‌ترین فرودگاه به مارماریس ترکیه کجاست؟

نزدیک‌ترین فرودگاه به مارماریس، فرودگاه دالامان است که در فاصله حدود ۹۵ کیلومتری این شهر قرار دارد. این فرودگاه اصلی‌ترین درگاه ورود گردشگران به منطقه مارماریس است. از این رو بسیاری از گردشگران، این فرودگاه را به نام فرودگاه دالامان مارماریس می‌شناسند؛ در حالی که این فرودگاه به منطقه مارماریس تعلق ندارد.

فرودگاه دالامان مارماریس

فرودگاه دالامان یکی از مدرن‌ترین فرودگاه‌های ترکیه است که علاوه‌بر پروازهای داخلی، میزبان بسیاری از پروازهای بین‌المللی نیز هست. امکانات رفاهی و خدماتی مانند رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و دفاتر کرایه خودرو نیز در این فرودگاه در دسترس مسافران قرار دارد. کد فرودگاه مارماریس یا به عبارت دقیق‌تر فرودگاه دالامان، DLM است.

فاصله فرودگاه دالامان تا مارماریس

یکی از سوالاتی که ذهن مسافران را به خود مشغول می‌کند میزان فاصله فرودگاه مارماریس تا مرکز شهر است. فاصله فرودگاه دالامان تا مارماریس حدود ۹۵ کیلومتر است و بسته به نوع وسیله نقلیه‌ای که انتخاب می‌کنید، حدود ۱.۵ تا ۲ ساعت طول می‌کشد تا به مارماریس برسید.

فرودگاه مارماریس کجاست و چقدر با شهر فاصله دارد؟

چگونه از فرودگاه دالامان به مارماریس برویم؟

از فرودگاه دالامان می‌توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس‌های شاتل یا خودروهای اجاره‌ای به مارماریس برسید. اتوبوس‌های شاتل یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها هستند و تاکسی‌ها شما را به سرعت و راحتی بیشتری به مقصد می‌رسانند؛ اما هزینه بیشتری را نیز به شما تحمیل می‌کنند.

مدت زمان پرواز تهران مارماریس چقدر است؟

اگر قصد دارید از تهران به مارماریس بروید و از جاهای دیدنی مارماریس لذت ببرید، باید بدانید پرواز مستقیم از تهران به مارماریس وجود ندارد و معمولاً باید از طریق فرودگاه دالامان سفر کنید. مدت زمان پرواز از تهران به دالامان حدود 3 ساعت و 30 دقیقه است، و پس از آن نیاز به 1.5 تا 2 ساعت رانندگی تا مارماریس خواهید داشت.

فرودگاه مارماریس کجاست و چقدر با شهر فاصله دارد؟

تجربه‌ای آرامش‌بخش در سواحل مارماریس با الفبای سفر

مارماریس با زیبایی‌های طبیعی و امکانات گردشگری فوق‌العاده‌اش یکی از بهترین مقاصد سفر در ترکیه است. برای سفر به این شهر زیبا، تنها کافی است پروازی به فرودگاه دالامان رزرو کنید و از خدمات مختلف حمل و نقل به مارماریس استفاده کنید. جهت اطلاع از تورهای این شهر مثل تور مارماریس تابستان و برنامه‌ریزی سفر خود، پیشنهاد می‌کنیم که به آژانس گردشگری الفبای سفر سر بزنید. الفبای سفر یکی از بهترین‌ها در میان آژانس‌های مسافرتی است و می‌تواند خاطراتی فراموش‌نشدنی برای شما بسازد. برای آشنایی با تور خارجی این آژانس به وب‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید یا با شماره تلفن 0214935 تماس بگیرید.