تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3796573
شناسه : 3796573
تاریخ :
دو طلا و نقره دیگر برای ووشوکاران ایران اقتصاد ایران: روز پایانی مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان با دو مدال طلا و نقره دیگر برای نمایندگان کشورمان پیگیری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه مسابقات روز پایانی نهمین دوره رقابت های ووشو قهرمانی جوانان جهان، در وزن ۵۲- کیلوگرم پسران، امیرحسام محمدی پس از کسب برتری در دور نخست مقابل «گیلرمو مونتانو» از آمریکا، در مرحله دوم به مصاف «جتیش خاوایراکپام» از هند و رفت و موفق شد حریف خود را شکست داده و راهی دور بعدی شود. وی در مرحله نیمه‌نهایی «کو تین هو» نماینده هنگ‌کنگ را شکست داد و فینالیست شد. او در دیدار نهایی باید با "سیلابان" از اندونزی دیدار کرد و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار به مدال طلا دست یافت و قهرمان جوانان جهان شد.

در وزن ۷۰- کیلوگرم پسران، سروش حاجی‌مشهدی در دیدار نهایی مقابل «ژانگ فنگ‌ژیانگ: از چین قرار گرفت و با پذیرش شکست در این رقابت به مقام نائب قهرمانی دست یافت و صاحب گردن آویز نقره شد. وی در مرحله نخست "ایگن دوبری" از رومانی را شکست داد و راهی مرحله دوم شد. وی در دور دوم با "کیم سوئنگمین" از کره‌جنوبی رقابت کرد و در دو راند متوالی حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با "عزیز موحامدوف" از ترکمنستان رقابت کرد و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار راهی دیدار فینال شد.