تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796532
شناسه : 3796532
تاریخ :
زمین گیر شدن قاچاقچی مواد مخدر با بیش از ۲۱ کیلو مواد مخدر شیشه اقتصاد ایران: بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی جاسک یک قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و ۲۱ کیلو شیشه کشف و ضبط شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ از مبدأ شهرستان زرآباد استان سیستان و بلوچستان به مقصد هرمزگان مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تشکیل تیمی به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم خودرو سواری پژو ۴۰۵ قاچاقچیان را شناسایی و دستور توقف دادند که متهم با مشاهده ماموران و بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد دو گونی به وزن ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این محموله دارد.

جاودان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت و قاطعیت برابر قانون برخورد می‌شود.