تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3796515
شناسه : 3796515
تاریخ :
تاکنون ۴۰ هزار دانش‌آموز در سامانه سپند ثبت نام کرده‌اند اقتصاد ایران: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: تاکنون ۴۰ هزار دانش‌آموز در سامانه سپند برای سرویس مدرسه ثبت نام کرده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی نشست با مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، ضمن اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان تاکسیرانی و همچنین مشکلات تأمین خودروهای برقی، نسبت به لزوم ارائه ایستگاه های شارژ خودرو های برقی مختص به تاکسیرانان تأکید کرد.

سروری، یکی از مشکلات تاکسی‌داران برقی در شهر تهران را کمبود ایستگاه های شارژ خودرو دانست و افزود: در میان تمام ایستگاه های شارژ برقی موجود در پاییتخت، هیچیک از آنها مختص و در اختیار انحصاری تاکسی‌داران نیست که این امر، موجب تضییع حقوق و اتلاف وقت رانندگان برای شارژ تاکسی ها خواهد شد و چرخه ارائه خدمات به شهروندان را دچار مشکل می کند که باید تدبیری برای رفع آن اندیشیده شود.

وی ضمن بر حق شمردن مطالبات تاکسی داران برقی، نسبت به لزوم افزایش و تداوم سیاست های حمایتی دولت در راستای اعطای وام به تاکسی داران تأکید کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران در راستای کمک به سازمان تاکسیرانی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و حامی اقدامات سازمان تاکسیرانی است.

در این نشست، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، ضمن ارائه گزارش آخرین اقدامات این سازمان، بر بازنگری در سامانه تاکسیرانی تهران؛ هوشمندسازی و نوسازی به عنوان اولویت‌های اصلی این سازمان تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای بهبود خدمات تاکسیرانی با همکاری‌های نزدیک میان بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین تعامل بیشتر با رانندگان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.

مالکی همچنین به برنامه‌های سازمان برای هوشمندسازی سامانه‌های نظارتی اشاره کرد و گفت: سامانه‌های جدیدی برای نظارت و ارائه خدمات به رانندگان و شهروندان در حال راه‌اندازی است که این سامانه‌ها امکان کنترل لحظه‌به‌لحظه تاکسی‌ها را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران همچنین به موضوع سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: امسال نیز شهرداری تهران برای ساماندهی سرویس مدارس دانش آموزان مدارس عادی و استثنایی ورود جدی داشته و تاکنون ۴۰ هزار دانش‌آموز در این سامانه ثبت نام کرده‌اند. همچنین ۳۰۰۰ راننده تایید صلاحیت شده‌اند که این موضوع به بهبود خدمات رسانی به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد.

با اتمام این نشست، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی، با حضور در بخش پذیرش و نوسازی ناوگان با رانندگان تاکسی مراجعه کننده به گفت و گو پرداخت و در جریان نحوه خدمت رسانی به این عزیزان قرار گرفت. سروری همچنین در بازدید از سایر بخشهای سازمان تاکسیرانی، ضمن خداقوت به کارکنان، ارائه خدمات کیفی و مناسب به تاکسیرانان را خواستار شد.