تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796452
شناسه : 3796452
تاریخ :
خون پاک سید حسن نصرالله مقدمه فروپاشی رژیم صهیونیستی است اقتصاد ایران: شیراز- عضو هیئت علمی اندیشکده انقلاب اسلامی گفت: شهادت سید حسن نصرالله هر چند برای امت حزب الله در دنیا دردناک بود،اما قطعاً ثمره خون این شهید عزیز به زودی مقدمه فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

دکتر ناصر جوکار در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به ساحت مقدس امام زمان (عج) گفت: شهادت این شهید کبیر جبهه انقلاب قلوب مسلمانان جهان را به درد آورد چرا که ایشان شخصیتی ممتاز، بی‌بدیل، یک مجاهد نستوه، عارف لله و تربیت شده مکتب امام حسین علیه السلام بود.

وی در ادامه با بیان اینکه از ۱۹۴۸ که بذر نحس رژیم سفاک و خون‌آشام صهیونیسم این شجره خبیثه در زمین کاشته شد تا به امروز هزاران هزار جنایت انجام داده است، ادامه داد: شاید کوچک‌ترین اتفاقات این جنایات وحشیانه، زدن بیمارستان، مدارس و اطفال معصوم مدارس و شهادت مادران و کودکان در دامان مادر بوده است.

این تحلیل‌گر مسائل سیاسی و فرهنگی با تاکید بر اینکه این رژیم غاصب تا کنون از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده است، افزود: فقط یکی از جنایت‌های او در یک سال گذشته تا کنون بمباران منطقه کوچک غزه در بیش از ۶ هزار مرحله است و این سفاکی و خون‌آشامی همچنان ادامه دارد؛ اما به تعبیر مقام معظم رهبری، این سگ هار باید مهار شود چون هرچه دیرتر مهار گردد قطعاً سفاک‌تر و درنده‌خوتر خواهد شد.

جوکار گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری، وقتی که عرصه بر دشمن تنگ می‌شود و قادر نیست کاری انجام دهد ناگزیر کودکان بیگناه و مادران مظلوم را به شهادت می‌رساند و این اوج رذالت و پستی رژیم کودک‌کش و خونخوار است و این یعنی چنین دشمنی به قواعد بین‌الملل که هیچ، بلکه به قانون و مقرارت هیچ منظومه و مجموعه‌ای پایبند نیست.

رئیس سابق بسیج فرهنگیان فارس تصریح کرد: شهادت سید حسن نصرالله هر چند برای امت حزب الله لبنان، ملت ایران و همه ملل آزاده دنیا دردناک بود؛ اما قطعاً ثمره خون این شهید بزرگوار به زودی مقدمه فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی را در پی خواهد داشت و این رژیم اگر بنا بود که تا چند صباحی دیگر وجود داشته باشد، با این اتفاق زودتر از آن به فروپاشی خواهد رسید.

عضو اندیشکده انقلاب اسلامی با تاکید بر این مطلب که شهادت سید حسن نصرالله خون تازه‌ای را در رگ‌های جبهه مقاومت به جریان خواهد انداخت، افزود: شاهد هستیم که بلافاصله بعد از خبر شهادت این شهید بزرگوار یمن آماده حمله مجدد به اسرائیل شده است و قطعاً خون این مجاهد نستوه روح اتحاد، همدلی و انسجام را در بین تمام ملل آزاده دنیا فزون خواهد کرد. همانطور که می‌بینیم حتی برخی از کشورهای غیر اسلامی نیز از این اتفاق بسیار متاثر شده و واکنش‌هایی نشان دادند که آبروی رژیم صهیونیستی بیش از پیش بر باد رفت.

رژیم سفاک صهیونیستی هیچ ارزشی برای جان بشریت قائل نیست

جوکار گفت: رژیم غاصب صهیونیستی می‌داند کگگ همانطور که در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ شکست مفتضحانه‌ای از حزب الله خورد و در زمانی که قصد داشت خاک لبنان را تصرف کند، با تلفات سنگینی مواجه شد، اکنون نیز به پیروز نخواهد رسید، به همین خاطر ارابه‌های جنگی خود را مهیا کرده تا اگر قصد به شهادت رساندن یک فرد موثر را دارد در کنار آن صدها نفر دیگر را به شهادت برساند و این امر نشان دهنده آن است که این رژیم هیچ ارزشی برای جان بشریت قائل نیست.

عضو اندیشکده انقلاب اسلامی با بیان اینکه این اتفاقات و این وحشی‌گری‌ها نشان می‌دهد که رژیم منحوس اسرائیل همانند گربه‌ای که در دام افتاده تقلا می‌کند تا خود را نجات دهد، افزود: اسرائیل در حال کشیدن نفس‌های آخر خود است چون می‌داند که به پایان راه رسیده، پس امید است که به زودی زود شاهد فروپاشی این رژیم کودک‌کش و خونخوار باشیم.

استاد دانشگاه فرهنگیان فارس ادامه داد: ناتنیاهو باید بداند که هرچه جنگ طولانی‌تر و فرسایشی‌تر شود، هم افرادی که علیه او به پا خواسته‌اند بیشتر خواهند شد و هم غاصبانی که در اطراف او هستند نیز خسته شده و در راهپیمایی‌هایی که در محکومیت جنایات این رژیم رقم می‌خورد شرکت خواهند کرد و این امر زمینه اضمحلال آن را رقم خواهد زد.

وی همچنین با اشاره به بیانیه آخر مقام معظم رهبری که شب قبل از شهادت سید حسن نصرالله صادر شد، گفت: ایشان در این بیانیه فرمودند که «بر همه مسلمانان فرض است در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث، مردم لبنان و حزب‌الله را یاری کنند» که این واژه فرض در ادبیات فقهی بسیار با معناست و نوعی واجب عینی تعریف شده است.

رئیس سابق بسیج فرهنگیان فارس در پایان تصریح کرد: هر فرد مسلمان و حتی غیر مسلمان آزاده در دنیا، وظیفه دارد که نسبت به این جنایت هولناک و وحشی‌گری‌های ماه های اخیر واکنش نشان دهد و برای فروپاشی این رژیم صهیونیستی حتی اگر یک سنگ هم پرتاب کند رسالت خود را انجام داده است.