تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796409
شناسه : 3796409
تاریخ :
درنده‎خویی اسرائیل با شهادت «سید حسن نصرالله» بار دیگر آشکار شد اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز گفت: اسرائیل با شهادت «سید حسن نصرالله» خصلت درنده‌خویی خود را آشکار ساخت و موجی از نفرت را در میان حق‌طلبان جهان برانگیخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، «مجتبی عبداللهی» استاندار البرز در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: چهره خباثت آلود رژیم اسراییل بار دیگر با شهادت «سید حسن نصرالله» و تنی چند از فرماندهان حزب الله آشکارتر شد.

استاندار البرز افزود: این اقدام اسرائیل خصلت درنده‌خویی این رژیم غاصب را آشکار ساخت و موجی از نفرت را در میان حق‌طلبان جهان برانگیخت.

استاندار البرز تاکید کرد: به طور مسلم آن شخصیت مبارز و خستگی‌ناپذیر پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت مستمر، پاداش خود که همانا شهادت بود را دریافت کرد و با خون پاک خویش، عزت و عظمت دوباره‌ای به جبهه مقاومت بخشید.

وی با تکریم یاد و خاطره آن شهید با فضیلت و دیگر یاران همراه ایشان گفت: شهادت «سید حسن نصرالله» را به تمام مبارزان راه عقیده و ایمان تسلیت عرض می کنم و سرافرازی مجاهدان پرانگیزه و با صلابت جبهه مقاومت را از خدای کریم مسالت دارم.