تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3796330
شناسه : 3796330
تاریخ :
یکتا ادیبی به نشان طلا دست یافت/ زمانی نقره گرفت اقتصاد ایران: ووشووکاران تیم کشورمان روز پایانی مسابقات قهرمانی جهان را با یک مدال طلا و یک نقره آغاز کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، نهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان که از چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ در برونئی آغاز شده بود، امروز به پایان می رسد. در روز پایانی این مسابقات و در وزن ۵۲- کیلوگرم دختران یکتا ادیبی در دیدار نهایی برابر «لو جیاجی» از چین را شکست داد و طلا گرفت.

وی پس از یک دور استراحت روبه‌رو شد،، «چین نگوین» از ویتنام و غیبت حریف بعدی خود راهی مبارزه پایانی شده بود. مدال‌های این دسته وزنی توسط مهدی علی‌نژاد عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو و نائب رئیس فدراسیون ووشو آسیا اهدا شد.

یکتا ادیبی به نشان طلا دست یافت/ زمانی نقره گرفت

علیرضا زمانی نقره گرفت

همچنین در وزن ۴۸- کیلوگرم پسران علیرضا زمانی در دیدار نهایی به مصاف «شائوریا» از هند رفت و با قبول شکست مقابل این ورزشکار به مقام دوم و مدال نقره این پیکارها دست یافت.

زمانی در مرحله نخست با «دکستر تان» از مالزی رقابت کرد و ضمن کسب برتری مقابل این ورزشکار در مرحله بعدی به مصاف «آگوس سوراتو» از اندونزی رفت. او با کسب برتری برابر این ورزشکار قدرتمند راهی دیدار نهایی شده بود.