تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796315
شناسه : 3796315
تاریخ :
کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در اندیشه شهریار/۲ نفر دستگیر شد اقتصاد ایران: شهریار- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران از کشف ۵۲ کیلوگرم تریاک در اندیشه شهریار خبر داد و گفت: در این اقدام دو نفر دستگیر و دو دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ارسلان باقرآبادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقادیری مواد مخدر در شهریار خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در امر خرید و فروش موادمخدر در شهر اندیشه فعالیت می کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان در اندیشه شهریار شده و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی موفق به دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان در مخفیگاهشان شده که در بازرسی از محل، ۵۲ کیلو و ۹۲۰ گرم تریاک و ۲ دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

باقرآبادی عنوان کرد: ماموران در بازجویی های پلیسی از متهمان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم دیگر در شهرستان فردیس شده که با هماهنگی قضائی صورت گرفته و با همکاری پلیس شهرستان فردیس، موفق به دستگیری متهم ردیف سوم نیز شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در پایان، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.