تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3796285
شناسه : 3796285
تاریخ :
هیچ تلاطمی ما را از میدان جهاد حذف نمی‌کند اقتصاد ایران: دانش آموزان انجمن‌های اسلامی تاکید کردند آمادگی دارند تحت فرامین مقام معظم رهبری و در هر عرصه‌ای که ایشان فرمان دهند، از آرمان‌های حق و عدالت دفاع کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ترور وحشیانه رژیم صهیونسیتی علیه مردم لبنان و شهادت سید شهید حسن نصرالله، جمعی از دانش آموزان انجمن‌های اسلامی سراسر کشور در بیانیه‌ای این اقدام تروریستی و وحشیانه را محکوم و بر ادامه راه این شهیدان تاکید کردند.

این بیانیه بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ

﴿سوره توبه)

با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید، تا خدا آنان را به دست شما عذاب کرده و خوار و ذلیل گرداند و شما را بر آنها پیروز نموده و دلهای پر درد و غم مؤمنین را آرام سازد.

رژیم غاصب و جنایت‌پیشه صهیونیستی، که در آستانه سقوط قرار دارد، پس از سال‌ها جنایت و ستم با پشتیبانی آمریکا و سکوت نهادهای بین‌المللی، بار دیگر دست به جنایتی شنیع زد و رهبر شجاع مقاومت، سید بزرگوار حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند. اما این رژیم غافل است که خون شهدا درخت مقاومت را تنومندتر می‌کند و مبارزه حق علیه باطل با اراده‌ای استوارتر ادامه خواهد یافت.

ما دانش آموزان با ابزار علم و عمل و تقوا و تبیین، میدان دار این نبرد خواهیم بود و به گوش عالمیان این را میرسانیم که با شهادت سرداران مقاومت این مکتب حسینی تضعیف نخواهد شد.

ما اعضای قرارگاه ملی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمادگی داریم تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در هر عرصه‌ای که ایشان فرمان دهند، از آرمان‌های حق و عدالت دفاع کنیم و یقین داریم که خون‌های پاک شهدا، به فتح قدس و پیروزی کامل جبهه مقاومت منجر خواهد شد.

قسم به وعده الله پیروزی با جبهه حق است؛ هیچ تلاطمی ما را از میدان جهاد حذف نکرده و نخواهد کرد که ما سوار بر کشتی حسین بن علی (ع) هستیم و به اذن الله به زودی در قدس شریف و آزاده به رهبری امام امت نماز اقامه خواهیم کرد.

نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ، وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ