تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796278
شناسه : 3796278
تاریخ :
مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار از جذابیت‌های نظام اسلامی است اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ظلم‌ستیزی، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار از جذابیت‌های سیاسی نظام جمهوری اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر خود ضمن اشاره به سالگرد دفاع مقدس و همچنین شهادت شهید نصرالله بیان کرد: ظلم‌ستیزی، مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار از جذابیت‌های سیاسی نظام جمهوری اسلامی است

وی افزود: امروز شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی، در دورترین نقاط جهان نیز شنیده می‌شود و همگان می‌دانند ایران قصد تجاوز به سایر کشورها را ندارد.

امام جمعه سمنان عدالت‌محوری، پیگیری صادقانه حقوق بشر، سر دادن ندای صلح و آرامش در جهان را از دیگر ویژگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: توجه به معنویت، جذابیت دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران است که نمونه‌های بارز آن‌را در هشت‌سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

مطیعی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، معنویت و ارزش‌گرایی را از جهل و خرافه تفکیک و به مردم معرفی کرده است، گفت: آنچه گاهی به نام معنویت توسط برخی افراد نامطلع و منفعت‌طلب مطرح می‌شود با حقیقت معنویت که از سوی امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب و بزرگان تبیین شده است، تفاوت دارد.

وی افزود: اگر نسل جوان با حقیقت معنویت و ارزش‌های اسلامی آشنا شوند، زمینه تهاجم فرهنگی دشمنان از بین خواهد رفت.