تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3796235
شناسه : 3796235
تاریخ :
پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی شهادت سیدحسن نصرالله اقتصاد ایران: مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه لبنان را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن پیام سیدعباس حسینی به شرح زیر است؛

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ. (آیه 169 سوره مبارکه آل عمران)

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند؛ مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شهید سید حسن نصرالله (رض)؛ مجاهد کبیر، محبوب و عزت آفرین جبهه مقاومت اسلامی و مایه فخر و مباهات همه مؤمنان و آزادگانی است که دل در گرو عزت اسلامی و آزادی قدس شریف دارند؛ پس از سالها رشادت و مجاهدت در راه دفاع از حق و حقیقت و مظلومان بی دفاع، پاداش خود را از حضرت دوست دریافت کرد و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

بی شک حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت که منجر به شهادت رهبر بزرگ حزب الله لبنان و ده ها تن از مردم مظلوم لبنان گردید؛ نشان از ضعف و استیصال این رژیم منحوس دارد. هر چند که با شهادت شهید حسن نصرالله، جبهه مقاومت یکی از پرچمداران افتخارآفرین خود را از دست داد ولیکن به برکت خون او و شهدای دیگر، اندیشه و راه او تا ابد پابرجاست و ان شاءالله به زودی شاهد آزادی قدس شریف و نابودی رژیم سفاک صهیونیستی خواهیم بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه ضاحیه لبنان، شهادت مظلومانه مجاهد فرزانه و اسوه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله (رض) را به محضر مبارک امام عصر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تک تک افراد حزب‌الله، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی، مردم عزیز کشور دوست و برادر لبنان، ملت شریف ایران اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/