تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796203
شناسه : 3796203
تاریخ :
حزب الله اقتدار خود را حفظ خواهد کرد/ اعلام آمادگی برای جهاد اقتصاد ایران: قم- رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: حزب‌الله لبنان با ساختار منظم و پویایی که دارد، هرچند مصیبتی عظیم را در میانه‌ جنگی بزرگ تحمل می‌کند، اما اقتدار خود را حفظ خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت آیت‌الله محمود رجبی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در پی شهادت مجاهد مخلص سیدحسن نصرالله (ره) به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مجاهد مخلص، فرمانده شجاع و محبوب قلب مستضعفان جهان و یار خالص و عزیز رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهید سیدحسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) به فوز عظیم شهادت در جهاد فی سیبل‌الله رسید. طوبی له و یا لیتنا کنا معه.

حزب‌الله لبنان با ساختار منظم، عظیم و پویایی که دارد، هرچند مصیبتی عظیم را در میانه جنگی بزرگ تحمل می‌کند، اما اقتدار خود را که برخاسته از ایمان و اتکال به خدواند متعال است، حفظ خواهد کرد و به فضل خدا و به برکت خون شهید نصرالله عزیز (ره) پیروز این نبرد نابرابر ترکیبی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی که از پیروزی در میدان جنگ نابرابر با حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم غزه درمانده است و هیچ راهی برای برون رفت از فشارهای درونی و بیرونی ندارد، دست به جنایتی عظیم زد که مسئولیت همۀ عواقب آن بر گردن اوست.

همانگونه که رهبری معظم انقلاب مدظله‌العالی فرمودند: بر همه مسلمانان جهان فرض است که علیه رژیم صهیونیستی و با کمک به مردم لبنان و حزب الله به جهاد فی سبیل‌الله بپردازند.

حال که در شرایط جهاد عمومی و ترکیبی قرار داریم بر همه مسلمانان واجب است که با غیرت دینی و عقلانیت انقلابی تأمل کنند و حوزه جهادی خود را تعریف کرده، در آن حوزه به جهاد بپردازد.

از «اعلام آمادگی برای جهاد و پیوستن به جبهه جهانی مقاومت» و «راهپیمایی گسترده» گرفته تا «درخواست قطع روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی از سران کشورهای اسلامی» و «تبیین رسانه‌ایِ ضرورت و راه‌های جهاد با این غده سرطانی»، حوزه‌های مختلفی است که پیش‌روی امت مجاهد اسلامی و مستضعفین عالم است. این وظیفه قطعی و عینی بر همه مسلمانان است که عدم توجه به آن موجب عقوبت الهی خواهد بود.

رژیم صهیونیستی نباید در هیچ نقطه‌ای از دنیا به لحاظ سیاسی، امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، رسانه‌ای و … احساس امنیت کند. باید بداند که تمام سرمایه‌های او در خطر جدی و واقعی است. آن گاه نصرت الهی شامل حال مستضعفین خواهد بود. ان‌شاءالله تعالی.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی، خانواده مکرم سید مقاومت و جمیع دوستان و ارادتمندان ایشان در سراسر جهان تسلیت می‌گویم و برای جبهه مقاومت و دیگر داغداران این مصیبت بزرگ از خدواند متعال درخواست تسلا، صبر و اجر دارم.