تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796135
شناسه : 3796135
تاریخ :
سید حسن نصرالله به‌دست جنایتکارترین اشرار عالم به شهادت رسید اقتصاد ایران: کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه پیام مشترکی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان صادر کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه پیام مشترکی در پی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سید مقاومت، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله، رضوان‌الله‌تعالی‌علیه، بزرگ‌پرچمدار پرافتخار جبهه‌ی اسلام، پس از ده‌ها سال مجاهدت در مبارزه با نظام سلطه و نماینده‌ی جنایتکار آن، رژیم جعلی، منحوس و خونریز صهیونیستی، شب گذشته به‌همراه جمعی از یارانش آسمانی شد. این عالم مجاهد و رهبر مدبر، تمام عمر خود را مخلصانه و شجاعانه در خط مقدم دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه و به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و لبنان صرف کرد و در نهایت در مسیر آزادی قدس شریف، به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به‌دست جنایتکارترین اشرار عالم به شهادت رسید.

بی‌تردید فیض شهادت حق مسلم سید مقاومت بود؛ اما فقدان این شخصیت کم‌نظیر خسارتی بزرگ برای دنیای اسلام و به‌ویژه جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان است. لکن بدیهی است؛ همچنان که از خون شهدای بزرگ پیشین، رهبران و بزرگانی مانند سید مقاومت، بسیار پرافتخار و موفق ظاهر شدند؛ خون ارزشمند این شهید عزیز نیز درخت تنومند حزب‌الله لبنان و جبهه‌ی مقاومت را بارور نموده و آزادسازی قدس شریف را بسیار نزدیک خواهد نمود.

گرچه ترور این شخصیت باعظمت و یارانش به‌دست رژیم جنایتکار صهیونی انجام شد؛ اما همدستی دولت سلطه‌گر آمریکا که شریک تمام ظلم‌ها و خباثت‌های این رژیم غاصب، ازجمله در فلسطین اشغالی است، قابل کتمان نیست و باتوجه به اینکه امیدی به سازمان ملل و سایر نهادها و ساختارهای بین‌المللی تحت سلطه‌ی شیطان بزرگ نیست، ضروری است که ملت‌های آزاده‌ی جهان یکپارچه به حمایت حزب‌الله قهرمان بیایند و بر اساس وعده‌ی الهی، شر سگ هار استکبار را از سر ملت‌های مظلوم کوتاه کنند.

ضایعه بزرگ شهادت رهبر حزب‌الله لبنان، تمام آزادگان عالم را داغدار و سینه یکایک رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت و در رأس آنان، ایران عزیز اسلامی را مملو از خشم و انگیزه مقدس انتقام کرده است و به‌مدد الهی بانیان ترور رهبران مقاومت در آتش خشم جهان اسلام خواهند سوخت.

اینجانبان شهادت مجاهد بزرگ جهان اسلام و جبهه مقاومت و یاران شهیدش را به محضر حضرت ولی عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده محترم شهیدان، ملت شریف، حزب‌الله لبنان، ملت‌های آزاده جهان و جبهه‌ی مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و عهدی الهی می‌بندیم که در اطاعت از حکم ولی امر مسلمین، در حمایت از حزب‌الله قهرمان تمام توان خویش را به کار گیریم.