تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796064
شناسه : 3796064
تاریخ :
طلاب خواهر در عرصه‌های تعلیم و تربیت نقش سازنده‌ای دارند اقتصاد ایران: نمین- امام جمعه شهرستان نمین وجود خواهران طلبه را در هر شهری منشأ خیر، برکت و نماد حیا و عفت در جامعه دانست و گفت: این طلاب در تمامی عرصه‌های تعلیم و تربیت نقش سازنده‌ای ایفا می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده عصر شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) نمین، اظهار کرد: علوم حوزوی سرآمد تمامی علم‌ها است و در مقابله با سایر علوم، اقیانوس عظیمی است که همه آنها را در بر می‌گیرد.

وی خواهران طلبه را به فراگیری مکالمه زبان‌های مختلف دنیا توصیه کرد و افزود: طلبه توانمند از علوم و فنون و هنرهای زیباشناختی برای نشر و ترویج احکام الهی استفاده می‌کند و با ترسیم احکام و معارف اسلامی در قالب هنرهای نقاشی و تجسمی فهم معارف دینی برای مخاطبان را تسهیل می‌کند.

امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به فرصت‌های طلایی زودگذر، نظم و برنامه‌ریزی را لازمه پیشرفت دانست و تصریح کرد: مدیریت زمان اهمیت بسزایی در زندگی انسان دارد استفاده بهینه از زمان برای کسب موفقیت و دستیابی به مدارج بالای علمی از اولویت‌های اصلی و اساسی است که مسیر ریاضت و تحصیل را هموار می‌کند.

حجت‌الاسلام اسدزاده با اشاره به اقتضائات جامعه امروزی، وجود خواهران طلبه در عرصه‌های مختلف برای رسیدگی به امور دینی بانوان لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طلاب خواهر در هر شهری منشأ خیر و برکت و نماد حیا و عفت هستند که در تمامی عرصه‌های تعلیم و تربیت نقش سازنده‌ای ایفا می‌کنند.