تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3796014
شناسه : 3796014
تاریخ :
حزب الله قابلیت باز تولید «سید حسن نصرالله»‌ها را دارد اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان با بیان اینکه ادامه راه شهید «سید حسن نصرالله» به نابودی کامل رژیم صهیونیستی ختم خواهد شد، گفت: حزب الله قابلیت باز تولید «سید حسن نصرالله»‌ها را دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی شنبه شب در اجتماع مردم بندرعباس که به مناسبت شهادت مجاهد شهید «سید حسن نصرالله» در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: تعالیم دین مبین اسلام، معارف اهل بیت (ع)، قرآن کریم و فرهنگ جهاد و مقاومت یک گنجیه عظیم است که تربیت‌گاه انسان‌های وارسته‌ای چون شهید شهید «سید حسن نصرالله» است.

وی افزود: در مکتب اسلام و اهل‌بیت (ع) با شهادت هر عزیزی، افراد دیگری بر می‌خیزند و مسیر شهید را ادامه می‌دهند و قطعاً ادامه مسیر شهید «سید حسن نصرالله» به سرنگونی و نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس ختم خواهد شد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: تداوم راه شهدا توسط انسان‌های وارسته و مجاهد یکی از آثار و برکات خون شهدا است که اجازه نمی‌دهد خط شهید و شهادت به فراموشی سپرده شود.

دوستی ادامه داد: تقریباً یک سال است که ملت مقاوم فلسطین و در راس آن‌ها اهالی غزه زیر سخت‌ترین و شدیدترین حملات رژیم صهیونسیتی قرار گرفته‌اند و با این وجود کاملاً مقاوم ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به خوی جنایتکاری رژیم صهیونیستی گفت: باند تبهکاری که در اسرائیل روی کار قرار دارد دنبال گسترش جنگ در منطقه است چرا که آن‌ها هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند و همانطور که همگان دیدند آنها حتی مدارس و بیمارستان‌ها را نیز بمباران می‌کنند.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: صهیونیست‌ها در کشتار انسان‌ها هیچ حد و مرزی براق خود بین زن، کودک یا سالمند قائل نیستند و هیچ خط قرمزی برای کشتن مردم ندارند.

وی اظهار کرد: رزمندگان مقاومت قطعاً انتقام خون‌های به ناحق ریخته را خواهند گرفت و اقدامات رژیم اشغالگر قدس نیز باعث هموارتر شدن مسیر نابودی رژیم صهیونیستی خواهد شد چرا که بعد از شهادت «سید عباس موسوی» توسط صهیونیست‌ها «سید حسن نصرالله» مسیر او را ادامه داد و تشکیلات حزب الله را از یک گروه کوچک به یک گروه جهانی و بین‌المللی تبدیل کرد که در حال حاضر تاثیرات بسزایی در معادلات منطقه دارد.

استاندار هرمزگان گفت: جریان حزب الله قابلیت باز تولید «سید حسن نصرالله» ها را دارد و می‌تواند در بستر قوی‌ای که با بهره‌گیری از معارف قرآن و اهل بیت (ع) ایجاد شده است با قدرت بیشتری به راه خود ادامه دهد.