تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3796009
شناسه : 3796009
تاریخ :
پروژکتور جدید لنوو با قیمت منطقی و قابلیت‌های جذاب معرفی شد اقتصاد ایران: لنوو پرو‌ژکتور جدیدی رونمایی کرده که در آن از انواع مختلفی از فناوری‌ها استفاده شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

لنوو پروژکتور Xiaoxin 100GT را معرفی کرد. این پروژکتور دستگاهی با امکانات متعدد است که تصاویر باکیفیت و صدای فراگیر را در فرمی جمع‌وجور ارائه می‌دهد. پروژکتور Xiaoxin 100GT سطح روشنایی ۵۰۰ لومن CVIA (معادل تقریباً ۱۴۰۰ لومن ANSI) دارد که تصاویر واضح و روشنی را حتی در اتاق‌های با نور متوسط ارائه می‌کند.

معیار سنجش نور ANSI Lumen واحدی است که مؤسسه‌ی ملی استاندارد آمریکا (ANSI) تعریف کرده است و به‌طور خلاصه هرچه عدد آن بیشتر باشد، پروژکتور نور بیشتری تولید می‌کند.

پروژکتور Xiaoxin 100GT از موتور نوری کاملاً بسته‌ی Crystal X بهره می‌برد که با جلوگیری از تجمع گردوغبار در داخل سیستم لنز، طول عمر بیشتری را نوید می‌دهد. همچنین، وضوح 1080p این پروژکتور از محتوایی با وضوح 1080p و با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که به کاربران فضای کافی برای ذخیره‌ی برنامه‌ها و فایل‌های رسانه‌ای خود می‌دهد.

مانیتور Xiaoxin 100GT لنوو
Lenovo

پروژکتور Xiaoxin 100GT با وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۰ عرضه می‌شود که تضمین‌کننده‌ی اتصال سریع است. لنوو تراشه‌ی HiSilicon را در این دستگاه گنجانده است که عملکرد روان و پخش کارآمد محتوا را تضمین می‌کند.

Xiaoxin 100GT پایه‌ی قابل‌حمل ۳۶۰ درجه دارد که امکان نمایش تصویر انعطاف‌پذیر در هر جهتی را فراهم می‌کند. برای این پروژکتور فرقی ندارد که چه روی سقف نصب شده یا روی میز قرار گرفته باشد. در‌هر‌صورت این دستگاه تجربه‌ای بهینه در تنظیمات مختلف را به کاربران ارائه می‌کند.

مانیتور Xiaoxin 100GT لنوو
مانیتور Xiaoxin 100GT لنوو

پروژکتور لنوو با سیستم‌عامل ZUI Smart Projection OS لنوو کار می‌کند که ویژگی‌های هوشمندی مانند تصحیح خودکار اثر کیستون یا ذوزنقه‌شدن تصویر و فوکوس خودکار و تراز صفحه‌نمایش را ارائه می‌دهد. همچنین، این پروژکتور به سیستم جلوگیری هوشمند از موانع مجهز است که تصویر را برای جلوگیری از هر‌گونه مانع در ناحیه‌ی مدنظر تنظیم می‌کند.

برای کسانی به سلامت چشم خود اهمیت می‌دهند، لنوو پروژکتور را با فناوری نور آبی کم و بازتاب پراکنده مجهز کرده است که فشار وارده به چشم را هنگام مشاهده‌ی طولانی کاهش می‌دهد.

مقالات مرتبط
  • پروژکتور جدید لنوو به پردازنده هواوی مجهز است
  • پروژکتور هوشمند لنوو Yoga 7000 با قابلیت پخش 8K و بزرگ‌نمایی اپتیکال معرفی شد

در قسمت تجربه‌ی صوتی پروژکتور لنوو Xiaoxin 100GT، از دو بلندگو با توان ۵ وات استفاده شده است. این بلندگوها درون‌ حفره‌ای به حجم ۴۰۰ سی‌سی قرار گرفته‌اند و برای تولید بیس تا ۸۰ هرتز تنظیم شده‌اند. قیمت ویدئو پروژکتور لنوو ۱۵۳ دلار تعیین شده است.