تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795978
شناسه : 3795978
تاریخ :
شهدای امروز پرورش یافته مکتب امام راحل هستند اقتصاد ایران: رشت _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم تبعیت از منویات امامین انقلاب گفت: شهدای امروز پرورش یافته مکتب امام راحل هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهید سید حسن نصرالله و شهدای محور مقاومت در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله مزد زحمات، مجاهدت ها و تلاش سال های عمر این سید بزرگوار بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه راه شهدا با قدرت و قوت ادامه دارد، گفت: محور مقاومت تاسی گرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

جلایی با تاکید بر لزوم توجه به سعادت اندیشی و آخرت محوری اضافه کرد: خداباوری و خدایاوری از مولفه های مهم آخرت اندیشی است.

وی با اشاره به آثار تحولات سیاسی شهادت سید حسن نصرالله افزود: اعتماد به دشمن در هیچ برهه ای از تاریخ نتیجه بخش نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه این شهادت ها نگرانی و ناراحتی ندارد، گفت: شهادت سید حسن نصرالله و مردان بزرگ جبهه مقاومت نشانه های پیروزی است.

جلایی با اشاره به اینکه شهدای امروز پرورش یافته مکتب امام راحل هستند، اضافه کرد: تفکر امام راحل و انقلاب اسلامی تا سال ها در جامعه ساری و جاری خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از منویات امامین انقلاب افزود: هیچ شک و تردیدی در مسیر حق وجود ندارد و پیروزی جبهه حق نزدیک است.