تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795920
شناسه : 3795920
تاریخ :
آتش نشانان در جامعه امید آفرینی می کنند اقتصاد ایران: گلبهار- امام جمعه گلبهار گفت: آتش نشانان در واقع خدمت خالصانه کرده و در جامعه امید آفرینی می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن ایزدی عصر شنبه در جمع آتش نشانان اظهارکرد: خدمت در آتش نشانی متفاوت و ویژه است زیرا آتش نشانان با عشق، دل و جان کارمی کنند.

وی افزود: کار در آتش نشانی به گونه ای است که از عمق جان انجام می گیرد و این نوع خدمت دعای خیر مردم را به دنبال دارد.

امام جمعه گلبهار گفت: وقتی مردم در حوادثی آتش نشانی را می بینند قلب و دلشان شاد می شود چون آتش نشانان فرشته نجات از طرف خدا هستند.

حجت الاسلام ایزدی اظهارکرد: خدمت درآتش نشانی متفاوت است و آتش نشانان عزیز که جزو محبوب ترین مشاغل نزد مردم و مورد احترام هستند و همیشه دعای خیرمردم پشت سرشان هست.

آتش نشانی گلبهار نیازمند تجهیزات ویژه است

در این مراسم، حمید انصاری راد، شهردار گلبهار نیز اظهار کرد: آتش‌نشانی بر اساس بررسی‌ها، جزو سه رده شغلی خطرناک به شمار می‌رود و مردم نیز با علم به ایثار آتش‌نشانان، قدردان آنان هستند.

شهردار گلبهار بیان کرد: آتش‌ نشانان از جان خویش می‌گذرند تا از جان و مال مردم حفاظت کنند و ایثاگری‌های آنان پایانی ندارد.

وی افزود: آتش نشانی گلبهار نیازمند تجهیزات ویژه است زیرا تجهیزات متناسب با ماموریت‌ها ضریب خطر را برای آتش‌نشانان کاهش می‌دهد.