تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795919
شناسه : 3795919
تاریخ :
تفکر حسینی جبهه مقاومت توقف ناپذیر است اقتصاد ایران: رشت _ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با ابراز تاسف برای سکوت مرگبار جامعه ملل علیه جنایات اسرائیل گفت: تفکر حسینی جبهه مقاومت توقف ناپذیر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر شنبه در یادواره شهدای بخش اطاقور شهرستان لنگرود با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای محور مقاومت اظهار کرد: راه شهادت برای مردان بزرگ تاریخ همیشه باز است و آنها با شهادت شان تاریخ ساز می شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه خون شهدا فراموش نمی شود، گفت: محور مقاومت با شهادت سید حسن نصرالله قوی تر می شود.

سردار غیب پرور با مقایسه تاریخی واقعه عاشورا و وقایع امروز غزه و لبنان بیان کرد: همانطور که خط جهاد پث از شهادت امام حسین (ع) جان دوباره گرفت عصر حاضر هم جهاد در محور مقاومت با شهادت بزرگان این جبهه تقویت می شود.

وی با بیان اینکه تفکر حسینی جبهه مقاومت توقف ناپذیر است، افزود: ریخته شدن خون هر شهیدی در جبهه مقاومت طلوعی دوباره برای رسیدن به پیروزی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه دنیا آبستن تحولات است، گفت: هیچ واهمه و ترسی از شهادت‌ها نداریم چرا که معتقدیم؛ موفقیت و سربلندی از آن جبهه حق است.

سردار غیب پرور با اشاره به جنایت ‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان اضافه کرد: رژیم کودک کش صهیونیستی در یک سال بیش از چهل هزار نفر زن و کودک را به خاک و خون کشیده و نسل کشی عمومی را علنی کرده است.

وی با ابراز تاسف از سکوت مرگبار جامعه ملل از جنایات رژیم صهیونیستی افزود: بی تفاوتی جهانی علیه جنایات خونبار رژیم صهیونیستی بسیار تاسف بر انگیز است.