تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3795892
شناسه : 3795892
تاریخ :
این جنایت رژیم صهیونیستی اوج انحطاط رژیم به شمار می آید اقتصاد ایران: رئیس بنیاد مستضعفان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله تسلیت گفت و بیان کرد:رژیم صهیونیستی با انگیزه حفظ موجودیت دست به عملیات های وحشیانه میزند در حالیکه این جنایت اوج انحطاط به شمار می آید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دهقان با صدور پیامی، شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن کامل پیام وی به شرح زیر است:

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم خونخوار صهیونیستی را محضر حضرت ولیعصر عج الله تعالی فرجه شریف، مقام معظم رهبری و همه ی ابناء مقاومت و آزدگان جهان تسلیت عرض می کنم.

یاد و نام و چهره شهید نصرالله در سنگر دفاع از ملت لبنان و فلسطین همواره عامل وحشت و نگرانی صهیونیسم بود و تاریخ مبارزات فلسطین و لبنان تا به امروز رهبری چون او به خود ندیده است. مجاهدت های ارزشمند این شهید نستوه در صیانت از عزت ملت لبنان و فلسطین و همچنین افشاء خباثت رژیم اشغالگر از حافظه تاریخی مردم دنیا پاک نخواهد شد.

امروز جبهه مقاومت، گرچه فرماندهی شجاع، آگاه و بصیر را از دست داد ولی مسیر مقاومت در برابر رژیم سفاکی که خون ده‌ها هزار کودک و زن و مرد بی‌گناه و بی‌دفاع را در غزه و لبنان و فلسطین ریخته است، ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی با انگیزه حفظ موجودیت خود دست به عملیات های وحشیانه می زند؛ در حالیکه جنایت اخیر، اوج انحطاط این رژیم به شمار می آید.

در پایان ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، امیدوارم خون شهید نصرالله همانند روزهای مجاهدت، به روند اضمحلال عاملین شهادت وی بیش از پیش سرعت بخشد.

حسین دهقان»