تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3795882
شناسه : 3795882
تاریخ :
حفاظت منافع ایران در مصر ترور سید حسن نصرالله را محکوم کرد اقتصاد ایران: دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله به دست رژیم صهیونیستی در بیروت را تسلیت گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، این دفتر دیپلماتیک در مصر این اقدام به دست خون آشامان صهیونیستی در بیروت را اقدامی تروریستی و جبان دانست و این جنایت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کودک کش رژیم صهیونیستی که  45 هزار کودک و زن و مرد را در سرزمین مقدس فلسطین به خاک و خون کشیده را محکوم می‌کند. 

دفتر حفاظت منافع ایران تاکید کرد: طایفه صهیانه در سرزمین اشغالی فلسطین با گذر از خطوط قرمز و تحت حمایت آمریکا و کشورهای غربی نه تنها دست آوردی کسب نخواهند نمود بلکه یک نهضت جهانی علیه این سرطان بدخیم در منطقه بزودی شکل خواهد گرفت. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همانگونه  یحیی پیامبر را کشتید و خداوند بخت النصر  پادشاه بابل را برای خونخواهی از بنی اسراییل فرستاد، منتظر باشید که باردیگر دست خدا از شما بشدت انتقام خواهد گرفت و دیگر قومی و طایفه ای به نام صهیونیست ها در روی زمین برای قتل و غارت و اشغال باقی نخواهد آمد.

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعاتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد.

این جنبش در ادامه تاکید کرد که وی پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

انتهای پیام/