تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795874
شناسه : 3795874
تاریخ :
جبهه مقاومت پاسخ فراموش نشدنی به رژیم جعلی خواهد داد اقتصاد ایران: گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جبهه مقاومت پاسخ فراموش نشدنی به رژیم جعلی خواهد داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن اقدام رژیم جعلی صهیونیستی اظهار کرد: شهادت اوج عزت و کرامت است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پس از عملیات غرور آفرین و تاریخ ساز طوفان القصی که هویت جعلی آن بر همگان هویدا شد دست به اقدامات مختلفی زد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا حماس را از بین ببرد، گفت: این رژیم خبیث از حملات ددمنشانه برای کوچ اجباری مردم استفاده کرد.

وی یادآورشد: این رژیم کودک کش تلاش زیادی برای بازگرداندن اسرای خود کرد که در تمامی این مراحل ناکام ماند.

دیلمی اظهار کرد: مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین در مقابل این رژیم جعلی ایستادگی کردند و به جهانیان نشان دادند مقاومت را بر اساس سلوک توحیدی درک کردند.

وی افزود: اسرائیل برای اینکه بتواند خود را از شکست نجات دهد تلاش کرد میدان مبارزه را توسعه دهد و به تعبیر مقام معظم رهبری همچون یک سگ هار باند ترور را فعال کرد و اکنون چند روزی است که به لبنان حمله کرده است و این نشان از درماندگی، ضعف و ناتوانی است.

دیلمی اظهار کرد: فرمانده شجاع، غیور و دلیر حزب الله ،سید حسن نصرالله را به شهادت رساندند که قطعاً پاسخ کوبنده جبهه مقاومت که نابودی حتمی این خانه عنکبوتی است به زودی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت پاسخ فراموش نشدنی به این رژیم جعلی خواهد داد، یادآور شد: جبهه مقاومت یک فرد نیست بلکه یک تفکر تمدن ساز است که به فضل الهی در منطقه شکل پیدا کرده است و با ریختن خون های پاک روز به روز بالنده تر خواهد شد.