تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795855
شناسه : 3795855
تاریخ :
جبهه مقاومت با اقتدار به مسیر خود ادامه خواهد داد اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: جبهه عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید سید حسن نصرالله رهبر بزرگ حزب‌الله لبنان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و خاضعانه، پاداش شهادت را دریافت کرد و با افتخار و سربلندی به خیل یاران و مجاهدان شهید و جاویدالاثر خود به ویژه سردار قلب‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.

وی افزود: آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه بیروت توسط رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت وبی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: ضمن تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ به پیشگاه مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تمام آزادگان جهان، برای ایشان و سایر رزمندگان جبهه مقاومت علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.