تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795852
شناسه : 3795852
تاریخ :
اغماض در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی اشتباه استراتژیک است اقتصاد ایران: کاشان - یک کارشناس سیاسی گفت: اغماض در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی اشتباه استراتژیک است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرزاد کرامتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت سید حسن نصرالله اظهار داشت: بعد از شهادت شهید قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی با حمایت نظام ظالم آمریکا دست به ترورهای کوری زد که در تاریخ بشریت این حجم از ترورهای دولتی بی سابقه است.

وی با اشاره به اینکه نباید در مقابل رژیم صهیونیستی و جنایت های آن ساکت بود، ابراز داشت: اغماض و گذشت و حتی سکوت در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی اشتباه استراتژیک است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه مردم دنیا فارغ از دولت هایشان باید در مقابل این جنایت ها و ترورهای دولتی ساکت نباشند، تصریح کرد: مطمئن هستم عدم واکنش در مقابل این جنایت ها، رژیم صهیونیستی را که به نوعی سگ هار آمریکا در منطقه است را وحشی تر می کند.

وی با بیان اینکه سیدحسن نصرالله یک رهبر آزادیخواه جهانی بود، گفت: شهادت آن بزرگوار هیچ خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی کند و مسیر مقاومت با شدت بیشتری ادامه پیدا می کند.

کرامتی با اشاره به اینکه شهادت سیدحسن نصرالله حجت را برای تمام آزادیخواهان و مردم جبهه مقاومت و دولت های آنها تمام کرد، افزود: ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و انتقام از رفتارهای جنایتکارانه آن باید با شدت انجام شود.

وی ضمن انتقاد به برخی از اظهارنظرها درباره نظریه تله تنش خاطرنشان کرد: اینگونه اظهارنظرها فقط باعث می شود تا جنایت های رژیم اشغالگر قدس بیشتر شود و دست به ترورهای دیگر بزند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی باید ادب شود، خاطرنشان کرد: ما هیچ وقت نه خواهان جنگ بوده ایم و نه علاقه ای به شروع آن داشته ایم ولی در مقابل جنایت های صهیونیست ها هم نباید کوتاه آمد.