تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795811
شناسه : 3795811
تاریخ :
واکنش ها به شهادت سیدحسن نصرالله/ تاکید بر حمایت از حزب الله اقتصاد ایران: در پی شهادت سیدحسن نصرالله، اقشار مختلف، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها، حمایت از حزب الله لبنان را مورد تاکید قرار دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر گروه استان ها: بعداز ظهر شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش را تایید کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

جناب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به صف رفقایش، شهدای بزرگ و جاویدانی پیوست که مدت سی سال آنها را از پیروزی به پیروزی رهبری کرد. ایشان جانشین سید شهداء مقاومت در سال ۱۹۹۲ شد و آزادی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ و پیروزی الهی در سال ۲۰۰۶ و دیگر نبردهای شرافت و ایثار شد و نبرد یاری و ملت فلسطین و غزه و ملت مظلوم فلسطین را رهبری کرد. این مصیب وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای دام ظله، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین امت مقاوم و ملت صبور و مبارز لبنان، امت اسلامی و مستضعفان دنیا و خانواده شریف و صبور ایشان تسلیت عرض می نماییم. به جناب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله رضوان الله علیه، نائل شدن به بالاترین درجه الهی یعنی مدال امام حسین (ع) و برآورده شدن گرانبهاترین آرزوها و بالاترین مراتب ایمان و اعتقاد خالصانه و شهادت در راه قدس و فلسطین را تبریک می گوییم. همچنین به رفقای شهیدش که به کاروان پاک و مقدس بر اثر حمله ناجوانمردانه به ضاحیه بیروت پیوستند، تبریک و تسلیت می گوییم.