تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795774
شناسه : 3795774
تاریخ :
رژیم صهیونسیتی با ترور سید حسن نصرالله عمر خود را کوتاه‌تر کرد اقتصاد ایران: شیراز-نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان گفت:رژیم صهیونسیتی با ترور سید حسن نصرالله عمر خود را کوتاه‌تر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر،جعفر قادری عصر شنبه در حاشیه تجمع مردم شیراز در محکومیت حملات اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله با بیان اینکه این ترورها تازگی ندارد و چیز جدیدی نیست، گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی ما از این حوادث زیاد دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه با این ترورها ما انسان‌های بزرگی را از دست می‌دهیم، ادامه داد: تجربه نشان داده است که دشمن از این کارها نه تنها نتیجه دلخواه نمی‌گیرد، بلکه این اتفاقات باعث انسجام و اتحاد دنیای اسلام در نقاط مختلف جهان می‌شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این دست و پا زدن‌های رژیم منحوس صهیونیستی عمرش را کوتاه‌تر می‌کند و باعث اتحاد بیشتر جبهه مقاومت می‌شود.

قادری افزود: شهادت پایان کار نیست، بلکه آغاز راهی در حرکت عمومی مردم است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حزب‌الله مستحکم‌تر از آن است که با از دست دادن سیدحسن نصرالله انسجام و وحدت خود را از دست بدهد.