تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3795712
شناسه : 3795712
تاریخ :
عمار حکیم:راه شهید نصرالله تا پیروزی حق ادامه دارد اقتصاد ایران: رهبر جریان حکمت ملی عراق شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفته و تاکید کرد که راه این رهبر شهید بزرگ مقاومت تا پیروزی حق ادامه خواهد داشت و به صهیونیست‌ها می‌گوییم که امت اسلامی هرگز نمی‌میرد و شهادت برای ما مایه افتخار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی، با صدور پیام تسلیت خود به این منظور اعلام کرد: با قلبی پر از درد و با تسلیم شدن در برابر مشیت الهی، شهادت این عالم ربانی بزرگ از علمای اسلام و رزمنده مخلص از قهرمانان میادین جهاد و اعتلای کلام حق را، به همه جهان اسلام، ملت لبنان، حامیان قهرمان و کل مقاومت تسلیت عرض می‌کنیم.

سید عمار حکیم افزود: ایشان (سید حسن نصرالله) عمر شریف خود را صرف جهاد مخلصانه در لبنان و حمایت از مسائل دین حنیف و امت اسلامی و در راس آن، مسئله نخست اسلام یعنی قدس شریف کرد. شهادت جناب سید حسن نصرالله را که در راه انبیا، ائمه و اولیای صالح به شهادت رسید و به پیامبران، صدیقان، شهدا و صلحا پیوست واین‌گونه عمر شریف و مبارک خود را با بالاترین درجه‌ای که خداوند سبحان و متعال برای اولیای خاص خود برمی‌گزیند، به پایان رساند، تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: این مرد شجاع و مدافع حق مبین در نزد خداوند جایگاهی بالا دارد و ما خطاب به صهیونیست‌ها می‌گوییم که امت اسلامی که عزم و اراده خود را از امام شهیدش، امام حسین علیه السلام می‌گیرد، امتی زنده است که هرگز نمی‌میرد و مرگ نمی‌تواند مانع آن شود؛ چرا که شهادت برای ما از سوی خداوند مایه عزت و کرامت است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد: راه مقاومت تا رسیدن به پیروزی یا شهادت ادامه خواهد داشت، زیرا این پروژه در رویکرد رزمندگان مقاومت که جان خود را نذر کرده‌اند، قوی‌تر، مهمتر و بزرگتر از شخصیت‌ها و سران است و شهادت این عالم جلیل و مجاهد بزرگ، خسارتی جبران نشدنی است.

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

انتهای پیام/