تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795637
شناسه : 3795637
تاریخ :
راه و آرمان شهید نصرالله توقف ناپذیر است اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه راه و آرمان شهید نصرالله توقف ناپذیر است، گفت: بدون شک مسیر حزب الله مشخص و استمرار خواهد داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت اظهار کرد: خوی درندگی و دیوانگی در اسرائیل به حد نهایت خود رسیده و امروز این رژیم برای بقا دست به فجیع ترین جنایت ها می زند.

وی افزود: آنچه مهم است این است که این سبک جنایات و ترورها نشان از اقتدار نیست بلکه نشان می دهد اسراییل بیش از هر زمانی خود را به خط پایان نزدیک دیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین اضافه کرد: بدون شک این جنایات باعث بقای اسراییل نخواهد شد و در سوی دیگر جبهه مقاومت را با یکدیگر متحدتر از قبل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه راه و آرمان شهید نصرالله توقف ناپذیر است، تصریح کرد: اسرائیل در گذشته شهید موسوی دبیرکل پیشین حزب الله را نیز ترور کرده بود اما دیدیم که این ترور نه تنها باعث توقف حزب الله نشد بلکه او را تقویت نیز کرد.

حجت الاسلام پورآرین اضافه کرد: بدون شک مسیر حزب الله مشخص و استمرار خواهد داشت و حزب الله از این اتفاق تلخ بهترین اتفاقات را برای جبهه مقاومت رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: پیام مهم مقام معظم رهبری نیز به اسرائیل فهماند که با جنایت نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نمی شود بلکه خط این جبهه مقاوم تر شده و خود را در زدن سیلی نهایی به اسرائیل مصمم تر می داند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان یادآور شد: رفتارهای دیوانه وار اسرائیل در منطقه شرایط را برای خود او دشوار تر و شکست او را نزدیک تر خواهد کرد.