تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795568
شناسه : 3795568
تاریخ :
یک رستوران در حمیدیه پلمب شد اقتصاد ایران: اهواز - رئیس اداره دامپزشکی شهرستان حمیدیه از پلمب یک واحد رستوران به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد بخات موسوی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت و گویی رسانه ای بیان کرد: طی بازرسی کارشناسان واحد بهداشت دامپزشکی شهرستان یک واحد رستوران به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی و عدم توجه به تذکرات با حکم قضایی پلمب شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان حمیدیه در ادامه افزود: همچنین از این واحد فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف کشف و توسط کارشناسان بهداشتی معدوم شد.

بخات موسوی با اشاره به لزوم رعایت تمامی ضوابط بهداشتی دامپزشکی در واحدهای عرضه گفت: در صورت رویت هر گونه تخلف بهداشتی این اداره ضمن برخورد قاطع نسبت به معرفی افراد خاطی به دستگاه قضایی اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: مراکز طبخ و توزیع می‌بایست نسبت به تهیه فرآورده‌های خام دامی کمال دقت را داشته باشند و برای خرید گوشت و سایر فرآورده‌های خام دامی از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی اقدام کنند.

رئیس دامپزشکی شهرستان حمیدیه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و عرضه و مصرف فرآورده‌های خام دامی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان حمیدیه اطلاع دهند.