تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3795565
شناسه : 3795565
تاریخ :
هر قطره خون شهید موجب تحقق وعده‌ الهی در پیروزی حزب‌الله است اقتصاد ایران: پیام تسلیت رئیس سازمان ثبت به‌مناسبت شهادت سید حسن نصرالله: پیروان عاشورای حسین(ع) می‌دانند که هر قطره خون شهید موجب تداوم عزت، سربلندی و جریان‌ساز حماسه‌ای بزرگ و تحقق وعده‌ الهی در پیروزی حزب‌الله است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی شهادت سید حسن نصرالله؛ رهبر حزب‌الله لبنان، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پیامی شهادت این مجاهد بزرگ را تسلیت گفت.

متن پیام حسن بابایی به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهید سید حسن نصرالله رهبر بزرگ حزب‌الله لبنان پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه و خاضعانه، پاداش شهادت را دریافت کرد و با افتخار و سربلندی به خیل یاران و مجاهدان شهید و جاویدالاثر خود به ویژه سردار قلب‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی پیوست.

رژیم سفاک و غاصب صهیونیستی که طی ماه‌های اخیر با دنائت و ناجوانمردی دست ناپاک خود را به خون هزاران زن و کودک بی‌گناه در غزه و رفح آغشته بود اکنون برای برون‌رفت از شکست‌های چندین ماهه در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین عزیز اقدامات تروریستی خود را توسعه داده و با به شهادت رساندن فرمانده شجاع و مردمی حزب‌الله، سعی بیهوده در پوشاندن ناکامی‌های خود دارد.

اما پیروان عاشورای حسین(ع) می‌دانند که هر قطره خون شهید موجب تداوم عزت، سربلندی و جریان‌ساز حماسه‌ای بزرگ و تحقق وعده‌ الهی در پیروزی حزب‌الله است.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ به پیشگاه مقدس حضرت صاحب‌الزمان(عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و تمام آزادگان جهان، برای ایشان و سایر رزمندگان جبهه مقاومت علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/