تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3795556
شناسه : 3795556
تاریخ :
کاویار نسخه ویژه هواوی میت XT را با بدنه‌ای از جنس طلای ۲۴ عیار و قیمت ۱۴ هزار دلار معرفی کرد اقتصاد ایران: نسخه‌ی لوکس گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ی هواوی میت XT آلتیمیت در دو نسخه با نام Black Dragon و Gold Dragon و در تعداد بسیار محدود معرفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کاویار که به ساخت دستگاه‌های سفارشی لوکس شناخته می‌شود، بار دیگر با محصول سفارشی خیره‌کننده‌ای بازگشته است. این شرکت نسخه‌ی ویژه‌ی هواوی میت XT آلتیمیت را در دو نسخه معرفی کرد.

کاویار نسخه‌ی سفارشی گوشی تاشدنی سه‌تکه‌ی هواوی میت XT آلتیمیت را با عنوان کلکسیون Rich Colors رونمایی کرده است و در دو مدل به نام‌های Black Dragon و Gold Dragon عرضه می‌کند.

نسخه کاویار طلای ۲۴ عیار هواوی میت XT آلتیمیت
Caviar

مدل Black Dragon میت XT آلتیمیت با الهام از اژدهای یو لونگ از اساطیر چین، با چرم تمساح مشکی پوشانده شده است. همچنین جزئیاتی با روکش طلا به زیبایی و لوکس‌بودن این مدل می‌افزاید.

نسخه کاویار طلای ۲۴ عیار هواوی میت XT آلتیمیت
نسخه کاویار طلای ۲۴ عیار هواوی میت XT آلتیمیت

از طرف دیگر، مدل Gold Dragon میت XT آلتیمیت کاملاً با طلای ۲۴ عیار پوشانده شده است و سطح آن بافتی شبیه به شمشیرهای امپراتوری چینی دارد که در شهر لونگ‌کوان ساخته می‌شدند؛ جایی‌ که هنر چینی آهنگری چندلایه برای ساخت شمشیر در آن شکل گرفت.

مقالات مرتبط:
  • کاویار از نسخه ویژه آیفون ۱۶ پرو با طلای ۱۸ عیار و قیمت ۱۰ هزار دلاری رونمایی کرد
  • مدل ویژه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با طلای ۱۸ عیار و چرم کروکودیل رونمایی شد

طبق اعلام کاویار، فقط ۸۸ دستگاه از هر دو نسخه‌ی سفارشی هواوی میت XT آلتیمیت تولید خواهد شد؛ زیرا عدد ۸۸ در فرهنگ چینی، خوش‌یمن به‌حساب می‌آید. هر دو مدل سفارشی گوشی هواوی در ظرفیت‌های ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت عرضه می‌شوند. قیمت گوشی Black Dragon در این سه کانفیگ به‌ترتیب ۱۲,۷۷۰ دلار، ۱۳,۲۰۰ دلار و ۱۳,۶۳۰ دلار و مدل Gold Dragon به‌ترتیب ۱۴,۵۰۰ دلار، ۱۴,۹۳۰ دلار و ۱۵,۳۶۰ دلار است.

نسخه‌ی استاندارد گوشی هواوی مدل میت XT آلتیمیت، درحال‌حاضر فقط در چین به‌فروش می‌رسد و عرضه‌ی جهانی آن برای سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.