تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795554
شناسه : 3795554
تاریخ :
ایحاد وفاق و وحدت هدف اصلی همایش ملی نغمه سرایان است اقتصاد ایران: رشت _ مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی گیلان با اشاره به اینکه مداحان ستایشگران واقعی مکتب حسینی هستند، گفت: ایحاد وفاق و وحدت هدف اصلی همایش ملی نغمه سرایان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر علی نصیبی بعدظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران به تشریح همایش ملی نغمه سرایان و مولودی خوانان اهل سنت در گیلان پرداخت و اظهار کرد: این همایش ملی با حضور ۱۵۰ مهمان از سراسر کشور در طول سه روز در گیلان برگزار می شود.

مسوول بسیج کانون مداحان سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه اختتامیه همایش ملی نغمه خوانان با حضور سردار سلیمانی در رضوانشهر برگزار می شود، گفت: از ۱۰ استان کشور شامل سیستان بلوچستان، خراسان شمالی، جنوبی، رضوی آذربایجان غربی، گلستان، هرمزگان، کردستان و کرمانشاه در این همایش حضور پیدا می کنند.

نصیبی با تاکید بر لزوم انعکاس گسترده رسانه ای همایش ملی نغمه خوانان اهل سنت بیان کرد: بهره برداری و انعکاس خبری و رسانه ای این همایش حائز اهمیت است.

به گفته وی در همایش ملی نغمه سرایان و مولودی خوانان اهل سنت از خانواده های اهل سنت و تشیع تجلیل می شود.

مسوول بسیج کانون مداحان سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه مداحان ستایشگران واقعی مکتب حسینی هستند، گفت: ایحاد وفاق و وحدت هدف اصلی همایش ملی نغمه سرایان است.