تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3795551
شناسه : 3795551
تاریخ :
بانوان با ایثار گری و رشادت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند اقتصاد ایران: بیجار- فرماندار بیجار گفت:بانوان مجاهد با ایثار گری و رشادت خود توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان بعداز ظهر شنبه در مراسم تقدیر از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس و مادران شهید اظهار کرد: دشمنان همواره سعی دارند تا نظام اسلامی ایران پیشرفت نداشته باشد اما نمی تواند به این هدف برسند چرا که با رشادت و هوشیاری رزمندگان نقشه های آنها نقش بر آب می شود.

وی افزود: تجلیل از پیشکسوتان و بانوان در دوران دفاع مقدس اهمیت زیادی دارد چرا که با ایثار و مجاهدت های بانوان بود که این پیروزی محقق شد و ما همواره شاهد هستیم بانوان در تمامی عرصه ها پشتیبانان خوبی برای نظام و انقلاب بوده اند.

وی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر نقش مهم بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی تاکید دارند و بسیاری از بانوان نیز در دوران دفاع مقدس اسلحه به دست گرفتند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

محبیان به نقش مهم بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بدون حمایت و ایثار بانوان پیروزی انقلاب اسلامی میسر نبود و بانوان ما با رشادت های خود پشتیبان نظام بودند و این انقلاب توانست به پیروزی برسد.

وی گفت: علاوه بر نقشی که بانوان در رزم داشتند کار ها و اقداماتی بود که اگر بانوان به آن نمی پرداختند این پیروزی رقم نمی خورد اگر بانوان ایثار نداشتند و از خانواده در غیاب مردان حمایت نمی کردند این پیروزی ها رقم نمی خورد.

فرماندار بیجار اعلام کرد: اگر حمایت معنوی بانوان نبود هیچکدام از رزمندگان نمی توانستند با خیال آسوده خانه را رها کنند و به نبرد در جبهه حق بر علیه باطل بروند.

وی تاکید کرد: بانوان همچنین در حوزه بهداشت و درمان در دوران دفاه مقدس نیز نقش مهمی داشتند و به بهترین شکل ممکن در این حوزه خدمات را ارائه می کردند.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: مادران شهدا و ایثار گران اسناد زنده ای هستند که باید به آنها توجه بیشتری کرد و باید از خاطرات ایثار گری آنها بهره لازم را برد چرا که هرکدام از اینها یک کتاب و یک گنجینه بزرگ هستند.